hoi meiden, vandaag ben ik 11 weekjes zwanger.. nog een weekje en heb de 12 weken bereikt. nu heb ik al een week enorm veel last van buikkrampen.. vorige week ook een spoedecho gehad maar die was helemaal in orde het kleintje zat perfect op schema kwa groei het hartje klopte mooi en het kindje bewoog goed.. heb geen bloedverlies ofzo ik denk ook dat het men darmen zijn ipv men baarmoeder maar door eerder miskraam maak ik me natuurlijk toch ook weer een beetje zorgen terwijl het toch redelijk goed aanvoeld de zwangerschap. zou ik misschien toch even naar de gyn bellen en informatie vragen of gewoon afwachten want volgende week dinsdag heb ik de 12 weken echo.. alvast bedankt. groetjes
Phoe, moeilijk... Begrijp helemaal hoe je je voelt. Het blijft natuurlijk altijd zo, als jij het niet vertrouwd, moet je bellen!!! Moederinstinct, hoe vroeg ook, is sterker dan wat dan ook. Misschien kan de vk even naar het hartje luisteren en ben je dan al weer gerustgesteld. Ik zelf had na de 20 weken echo pas een beetje rust. Bleef het eng vinden en bang dat het mis zou gaan, maar hoe verder ik kwam, hoe meer rust ik had.
Zo spannend he die eerste weken! Gefeliciteerd hoor. Fijn dat je al een hartje gezien hebt Geniet ervan!!!
Tja, dat is moeilijk voor ons om te zeggen, wij voelen jou'n pijn niet. Als je je er erg druk om maakt zou ik wel even de gyn bellen. Stress is natuurlijk niet goed voor je beebje. Kan het geen bandenpijn i.c.m. darmen zijn? Ik had dat namelijk ook rond de 11 weken tot week 14. Hopelijk blijft alles goed gaan en ga je gauw genieten van je zwangerschap!
Ik heb ook af en toe buikpijn. Soms zeurende buikpijn, soms steken. Maar ik zou me er niet te druk over maken. Als je vorige week een goede echo had en toen ook al buikpijn had, lijkt mij dat 't nu ook nog wel goed zit. Maar begrijp je onzekerheid!
Ik heb af en toe ook last onderin mijn buik. Als ik dan rust neem, wordt het minder, dus gooi het op bandenpijn. Zal over twee weken bij de echo eens informeren over hoe en wat.