11 weken 4 flessen

Discussie in 'Voeding' gestart door Knuffie85, 25 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Mijn dochter drinkt sinds vorige week 4 flessen van 180+6

Ik weet dat ze eigenlijk 5 flessen moet krijgen maar dit lukt niet zou dit hee erg zijn??
    Schema is als volgt:

07.30 -180+6
    11.30 -180+6
    15.30 -180+6
    20.00 -180+6

Wakker maken voor een voeding om 23.00 heeft geen zin want die drinkt ze niet leeg.

Ze is verder wel een vrolijke meid met veel goede plasluiers. Overdag slaapt ze minder maar savonds en snachts slaapt ze juist weer erg goed.
    Ze groeit verder ook goed.

2. Beau floor

12 jun 2016
    32
    0
    6
    NULL
    NULL
    als je kleintje voldoende groeit lijkt het me prima.
    Ze zeggen vaak 150 mlx aantal kg.

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.165
    23.248
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Klinkt prima dan toch?
    Mijn dochter dronk nooit meer dan 800 op een dag, met 11 weken nog 6 flesjes geloof ik, haha. Zo is ieder kind anders!

4. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Prima schema zo toch!! Als ze goed groeit zou ik het zo laten :)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    In eerste instantie dacht ik: prima, houden zo. Maar ik zag dat je kindje slechts 1 werkende nier heeft. Nou ben ik totaal niet medisch onderlegd en geen ervaring hiermee, maar ik vraag me af of dat nog invloed heeft daarop en daarom zou ik het in ieder geval overleggen met de kinderarts. (Hoeveelheid en hoeveel uur ertussen enzo). Maar misschien ben ik daarin te voorzichtig?:)

6. Knuffie85

Thnx dames.

@eppo. Haar rechternier heeft alles volledig overgenomen. Die is ook groter dan normaal. Dus dat kan geen kwaad.
    Snap je reactie. Maar de kinderuroloog heeft nergens over gehad ivm voeding. Zolang ze goed plast is het prima, word dat minder dan moet ik bellen.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ok, weer wat geleerd :)

8. Knuffie85

Zo leren we elke dag wat. Haha

9. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Mijn dochter drinkt sinds ze 10 weken is ook 4 flessen van 180/6 en daarvan blijft altijd 20cc staan.
    Hier is het om 7.00 - 11.00 - 15.00 en 19.00 uur. Ze is vrolijk en groeit goed dus ik vind het prima. Gisteren op het cb wilde de arts dat ik liever 5 flessen gaf. Maar ook niet terug naar om de 3 uur. Toen ik vertelde dat mijn dochter niet drinkt als we haar om 23.00 wakker maken en heel verdrietig is dan, wist ze het ook niet zo goed. Maar ze gaf nog wel mee dat ze liever had dat ik 5 flessen ga geven.

10. Knuffie85

@nan. Moeten we ze dan wakker maken met het feit dat ze toch niet drinken.
    Ik was in het begin wel ff ongerust maar nu denk ik als ze honger heeft komt ze vaker. Die dagen zitten er tot nu toe ook een paar keer tussen.
    Hun moeten natuurlijk juist advies geven. Maar ben nu zover dat ik het wel prima vind zolang ze blijven groeien hihi

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Zo denk ik er dus ook over ;)

12. Knuffie85

Haha oke.
    Het keam gelukkig goed over. Toen ik het typte dacht ik hopelijk klinkt het niet asociaal.

Deel Deze Pagina