hallloo ik ben nu 37 weken zwanger en trek het egt niet meer..!! ik heb heel erg last van mijn bekken ik kan bijna helemaal niks meer, niet uitbed komen van de bank afkomen, bukken en bijna niet meer lopen ik zit elkedag thuis omdat ik ook 4 hoog woon en geen lift is vind ik het erg moeilijk om naar boven te komen en ook omdat ik astma heb. ook heb ik veel last van harde buiken, rugpijn en veel buikpijn het is net of ik heel erg spierpijn heb onder in mijn buik. slaap al weken lang niet goed omdat ik veel last heb van me buik en heel erg veel maagzuur heb heb al van alles geprobeerd tegen maagzuur maar niks helpt. is er ook een mogelijkheid dat ze mij kunnen helpen dat ik mischien eerder kan bevallen zoals strippen of inleiden want ik trek het lichamelijk en geestelijk niet meer. o ja ik heb ook al 1 cm ontlsluiting sins een week mvg sirin
Hoihoi, Ik wil met alle liefde zeggen dat dat kan maar dit is iets wat je met je eigen verloskundige of gyn moet bespreken! Zij zijnv erantwoordelijk voor jou en je kindje. Maak het bespreekbaar!! Sterkte! Imke