11 weken echo en geen hartje meer...!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Berretje27, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Moet gewoon even mijn verhaal kwijt....

Morgen 11 weken zwanger, maar vanavond met de echo, jeetje wat keken we hiernaar uit, was er geen kloppend hartje meer te zien....

Met 7 weken en 3 dagen hebben we nog een echo gehad en leefde het nog,....dus eigenlijk gingen we er nu ook gewoon vanuit om te zien dat het gegroeid was....Maar helaas...
    Het ging heel snel, het was klein, en niet gegroeid....en ook geen hartje te zien....Getsie wat een rotnieuws zeg!!

Ik baal! Mijn vriend is er ook kapot van...!

Nu afwachten of het vanzelf afbreekt, anders maandag afspraak maken bij de gyn in ziekenhuis....

Iedereen dit dit meemaakt, ik vond het al vreselijk voor jullie, maar nu weet ik ECHT hoe het voelt....

Sterkte allemaal!!

kusssss

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Wat een vervelend bericht zeg.. heel veel sterkte de komende periode.

3. LadyM83

LadyM83 Actief lid

23 jan 2010
    212
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend rot nieuws zeg! Een enorme klap in je gezicht, weet er alles van. Bij mij is dan gelijk de eerste echo gezien, die hadden we ook pas met 10 weken.

Hoop voor je dat je de komende tijd goed doorkomt en sterkte bij alles

4. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Dank je wel meiden....wat kan dat al schelen zeg jullie lieve berichtjes! Ik hoop gewoon nu zo erg dat mijn lichaam het zelf afbreekt,...want ik wil echt geen curretage, maar goed, het geluk is al niet aan onze zijde, dus zal wellicht ook wel curretage in het verschiet liggen.....

zie dat jullie ook al het 1 en ander hebben meegemaakt, echt wat vreselijk zeg dit,..voel mij zo raar....leeg, verdrietig, KLOTE!!! (sorry!)

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    sterkte!!!!!

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Sorry? Je hoeft je echt niet te excuseren hoor meid. Heel begrijpelijk dat je je zo voelt. Ik weet er helaas alles van. Neem je tijd

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    heel veel sterkte !!!

8. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Wat rot voor je meid...je gaat er inderdaad vanuit dat als je de eerste keer een kloppend hartje gezien hebt je die de tweede keer ook ziet....

Dit nieuws is dan zo'n klap...Sterkte

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Jeetje meis... verschrikkelijk voor jullie.
    Hoop voor je dat je lichaam het zelf oplost...

10. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Allereerst; heel erg veel sterkte met dit verlies. 11 weken zeg! Dan verwacht je dit niet, vooral niet als op de vorige echo alles nog goed was.
    kan heel goed begrijpen dat je geen curretage wilt. Dat wilde ik ook echt niet toen het bij mij mis was. Ik heb toen vaginale tabletten gekregen (Wel zelf om gevraagd) die een miskraam opwekten. het werkte voor mij het beste omdat ik zelf het gevoel had dat ik nog afscheid kon nemen en alsnog het idee had dat het wat 'natuurlijker' is dan een curratage.
    Zou dit voor jou misschien een optie kunnen zijn?

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hè meid, wat naar! Veel sterkte en hopelijk pikt je lichaam dit zelf op!

12. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Wat is dit triest, sterkte !

13. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    he lieverd, heel veel sterkte met dit verlies...

dikke knuffel

14. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Heel veel sterkte! Het is echt naar om er op die manier achter te komen. Je ruikt zelf nog geen vuiltje aan de lucht en opeens is er geen hartactie te zien. :(
    Zit zelf ook midden in een mk nu.
    Hopelijk kunnen we het een plekje geven en gaat het de volgende ronde wel goed...

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Dank je voor je berichtje!
    We wachten dit weekend af en gaan maandag anders naar het ziekenhuis, dit is besproken met de verloskundige....Dan wil ik ook aan de medicijnen....Dank je voor je hulp....wat een vreselijke nacht heb ik gehad, geen oog dicht gedaan,....

kusss

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jeetje,....is je lichaam ermee bezig dat het er nu uitkomt....? hoe voel je je meis,...ik weet hoe je je voelt, het is vreselijk!
    Zo gewenst ons eerste lieve kindje...Hoop zo dat het ons nog gegunt mag zijn....

sterkte meis!

17. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

ja precies zo als bij mij... alleen had ik nog geen enkele echo gehad en was ik 12 wkn en is het met 10wkn gestorven. Heel naar om mee te maken.. ook al is het nog maar 11 weken, toch kan het je heel veel doen. Bij mij is de curretage 4wkn geleden en ik vind het nog steeds ontzettend k*t... maar we gaan vol goeie moed verder. Krijg je een curretage? of moet je wachten? sorry heb alleen jouw berichtje gelezen, niet de reacties misschien had je op die vraag al wel antw gegeven.
    Ik wil je in ieder geval heeel veel sterkte wensen

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    dit weekend afwachten, anders medicijnen en anders curretage....gaan over 2 weken op vakantie, dus moet iets gebeuren,....
    pffffff echt zo een drama,...wil het liefst geen curretage,...was da erg??
    meid ik wens je veel sterkte toe!

dikke knuffff

19. emje

emje Niet meer actief

heey meis heel veel sterkte. zo onverwachts, dan komt het nieuws nog harder aan. zelf had ik met 9 weken nog een pracht echo. met 11 weken kreeg ik weer een echo en daarop was geen kloppend hartje meer te zien. het kindje was ook niet groter geworden. dus ze denken dat het hartje vlak na de 9 weken echo is gestopt. ik heb zelf gekozen voor een curretage omdat het kindje al 2 weken overleden was en ik het wilde afsluiten. heel erg veel sterkte meis

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    jeetje, dat we dit allemaal mee moeten maken he,...waar is dit toch goed voor vraag je je dan af he??

Maar vraagje,...ook ik moet van de weke naar ziekenhuis Gyn, medicijnen of curretage, maar ik durf geen curretage,...
    hoe was dat? Pijnlijk? Veel en nog lang bloedverlies daarna? Ga je geheel onder nacose of helemaal niet??
    ben zo benieuwd en vind het ook weer zo eng allemaal....Maar wil het wel zo snel mogelijk uit mijn lichaam hebben...

sterkte meis!

kus

Deel Deze Pagina