hallo ik heb sinds 2 weken bruin verlies, meestal alleen bij het afvegen als ik naar de wc ben geweest. het is overdag het meeste, sochtends en savonds vaak helemaal niks. heb dit ook aan de gyn gevraagd en die zei dat ik me niet druk moest maken en dat ze dit heel vaak zagen vroeg in de zwangerschap. ik heb vorige week bij 5w6d het hartje zien kloppen dus dat is wel goed nieuws. alleen ik maak me zo druk dat ik nu bijna 7 weken ben en nog steeds dat bruinverlies heb, het wordt ook niet minder, dit kan toch niet nog steeds van een innesteling zijn? en waardoor komt dat bruinverlies? dan verlies je toch bloed of van een wondje ofzo? ben zo bang dat het niet goed gaat. hoelang kan dit nog aanhouden? iemand een idee? ik bedoel als het van de innesteling is dan zou het toch binnenkort moeten ophouden of niet? ik heb volgende week vrijdag weer een echo, hoop zo dat het vruchtje dan goed gegroeid is! iemand een idee of ervaring hiermee?
Hoi Senna, Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn dochter een bloeding gehad bij 5 weken en 2 dagen en daarna nog minimaal 2 weken bruinverlies gehad. Ik werd er ook heel erg onzeker van. Ik heb een echo bij 6 weken en 6 dagen gekregen en zag een heel mooi kloppend hartje. De gyn verklaarde de bloeding door de plek waar het vruchtje ingenesteld was: het was iets hormonaals. Ik begrijp heel goed je onzekerheid: dat had ik ook. Gelukkig heb ik een gezonde dochter gekregen en hoop voor jou op hetzelfde (of een zoon natuurlijk ) Marla
als je twijfelt; altijd de VK bellen. Ik heb de ervaring dat ze zsm iets voor je regelen, zoals een echo bv. Ze zorgen wel dat jij je geen zorgen meer hoeft te maken!
zou wel mooi zijn als het van het innestelen komt. dan zou het toch binnenkort moeten stoppen zou je zeggen. @sahi; ik heb vorige week al een echo gehad, had toen ook al bruinverlies en we zag en een vruchtje van 4 mm en een kloppend hartje, maar ja dat zegt ook nog niet alles met deze termijn. wil gewoon weten waar het bruinverlies van komt en dat kunnen ze niet zeggen.
Ik heb tot week 14 verschillende soorten bloedverlies gehad en ook stolsels. Bruin bij afvegen was bijna continu. Ook had ik tot die tijd last van ongipijntjes. En er was dus helemaal niks aan de hand. Probeer vertrouwen te houden. Als je al een hartje hebt gezien ben je alweer een stapje verder. Succes met de mega onzekerheid!!
Hoi Senna, Hoe is het nu met je? Heb je nog steeds bruinverlies? Wij hebben helaas weer een miskraam gehad. Ik hoop dat het de volgende keer goed mag gaan. Liefs
hier nog steeds bruinverlies, sommige dagen amper en dan de dag erop weer meer. blijft raar. zal het volgende week aan de echoscopiste vragen hoe lang dit nog kan duren (als ze dat weet? @touwtje; sterkte meid.
Ik heb tot 14 weken bruinverlies gehad, hoeft echt niks te betekenen maar ik begrijp je ongerustheid meid, gewoon aan de bel trekken bij de gyn als je je zorgen maakt.
De VK hier raadde aan om bij langdurig/veelvuldig bruinverlies een onderzoek te laten verrichten door de gynacoloog ivm een eventuele bacteriƫle infectie o.i.d. Misschien is dat een geruststelling om te laten doen?