11 weken echo; hartje klopt niet meer

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door babygirl27, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Aysun Bedankt voor je antwoord het maakt me weer wat rustiger.
    Ik zeg het in elk geval vrijdag.
    Bedankt.

    Liefs Chantal
     
  2. Aysun83

    Aysun83 Lid

    27 jan 2009
    17
    0
    0
    Accountant Assistent
    Yvon,

    Lekker uitzieken nog :) neem je rust...

    Met mij gaat het wel, had vannacht steken in mij linkerbuik, het leken wel messteken, ik kon het echt niet plaatsen, maar nu is het voorbij gelukkig, maak me er ook niet meer druk om, wil me er niet bezig mee houden eerlijk gezegd!

    Maar ik heb echt slecht gedroomd vandaag, had jij dat ook tijdens je zwangerschap, dat heb ik vanaf het begin al!

    Mijn buik gaat goed denk ik, echt een dikke buik heb ik joh niet normaal, nu al :(

    Ben jij al ongi geworden ?
     
  3. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik had dat wel elke nacht hele rare dromen.
    Ff een voorbeeld Ik was aa het bevallen op een onbewoond eiland niemand in de buurt en ik beviel ineens van een tweeling terwijl het in me droom elke keer een was heel apart.
    Wat droom jij dan?
     
  4. babygirl27

    babygirl27 Actief lid

    8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Hee Ay,

    Kunnen die steken geen bandenpijn zijn geweest? Ik hoop dat je je er niet te druk over maakt. Wanneer ga je weer voor je volgende echo?

    Die dromen is echt heel herkenbaar! Toen ik zwanger was had ik daar ook veel last van. Ik moet eerlijk zeggen dat ze nu weer aan het terugkomen zijn want slaap echt slecht de afgelopen weken.

    Nee ik ben nog niet ongi geworden. De ongi krampen die ik gister had lijken ook ineens als sneeuw voor de zon verdwenen. Snap er niks van. Ik hoop wel dat het één dezer dagen komt. Dan kunnen we tenminste weer verder. Ik voel wel mijn baarmoeder heel goed als we aan het s-en zijn. Herken jij dit? Soms doet het gewoon pijn. Ik voel de pijn dan aan de linker en rechterkant onderin mijn buik.

    Liefs Yvonne
     
  5. Aysun83

    Aysun83 Lid

    27 jan 2009
    17
    0
    0
    Accountant Assistent
    Hmm bandenpijn kan het wel zijn ja, ik weet het niet, en zolang ik niet bloed verlies maak ik me niet druk eerlijk gezegd...

    25 maart is mijn volgende echo, maar ik kan altijd eerder terugkomen indien gewenst, dus dat is wel lekker om te weten.

    Hmm ja als je slecht slaapt droom je ook heel vreemd, ga anders een warme douche pakken, dat geeft wat meer rust en slaapt ook lekkerder.

    Nou weetje ik heb echt 6 wkn niet gesext na de miskraam, wilde dit gewoon niet en me vriend had er begrip voor, maar ik voelde geen pijn ofzo nadat het wel is gebeurd.

    Nou ik hoop dat het gauw opzet hoor je ongi, maar maak je niet druk en bel gewoon je gyn op, die zijn er voor vragen ;)

    Channes,

    Nou ik droom iedere x dat ik wordt achtervolgt met pistolen en dat ik me schuil ergens, daarna schieten ze etc. echt enge dromen. Met babys zie ik geen droom eerlijk gezegd..
     
  6. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ow bah dat zijn geen leuke dromen.
    Ze zeggen wel dat je heel raar kan dromen in je zwangerschap.
     
  7. babygirl27

    babygirl27 Actief lid

    8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Hee ay,

    Ja ik denk dat het bij mij ook komt doordat we boven aan het verbouwen zijn en nu tijdelijk op een matras slapen. Dat slaapt natuurlijk ook niet zo geweldig. Maar nog een paar weken en dan is alles klaar en kunnen we heerlijk op ons nieuwe bedje slapen.

    Wij hebben na mijn miskraam al vrij snel weer sex gehad. Ik kon niet wachten, hihi!

    Ik denk dat je dromen toch nog wel zullen blijven komen. Het schijnt een zwangerschaps kenmerk te zijn, ik hoor het soms wel eens vaker.

    Liefs Yvonne
     
  8. Aysun83

    Aysun83 Lid

    27 jan 2009
    17
    0
    0
    Accountant Assistent
    Hmmm, vervelend hoor die dromen...

    Maar had je geen bloedverlies dan na je miskraam?
     
  9. babygirl27

    babygirl27 Actief lid

    8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Toen ik 11 weken zwanger was hadden we onze eerste echo. Daarvoor had ik nergens last van gehad, geen bloed verlies of iets dergelijks. De dag van de echo kregen we te horen dat het kindje niet meer in leven was. Die avond begon ik met bloeden, heel lichtjes, net zoals bij een menstruatie. Het leek net of mijn lichaam het tegen had gehouden want het is gek dat ik met bloeden begon zodra we wisten dat het vruchtje niet meer in leven was.
    Die hele week heb ik bloedverlies gehad en die vrijdag, een week later, kwam alles eruit. Toen ik het vruchtje verloor heb ik heel veel bloed verloren. Ik schrok er heel erg van. Ik heb toen heel rustig aan gedaan. Die avond werd het al minder en na twee dagen was de bloeding gestopt. De woensdag nadat het vruchtje eruit is gekomen ben ik bij de gynaecoloog geweest. Mijn hele baarmoeder was schoon.
    Die week tussen onze echo en de miskraam hebben we geen sex gehad. Dat kon ik niet.
    De woensdag nadat we ik bij de gynaecoloog was geweest en hoorde dat alles goed was, zijn we weer begonnen met sexxen. Volgens mijn gynaecoloog kon dat weer.
     
  10. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoihoi

    Ik ben vandaag bij de gyn geweest en het was nog niet goed. Ik krijg waarschijnlijk dinsdag weer een curretage er zat nog bloed of een poliep in me baarmoeder.
    Maar er was wel weer een ei in het zicht dat is wel allemaal goed hersteld vandaar dat ik ook niet ongi werd.

    Yvonne hoe is het met je?
    Ben je al ongi geworden?

    Ay hoe is het met jou?
    Nog last van die enge dromen?

    Liefs Chantal
     
  11. babygirl27

    babygirl27 Actief lid

    8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Hee Chantal,

    Dat vind ik wel erg om te horen. Dat je nu, 6 weken na je curretage nog een x moet omdat er nog wat in zit. Ik wist niet dat zoiets kon gebeuren. Denk je zelf 6 weken verder te zijn word je er nog steeds aan herinnert.
    Hoe denk je er zelf over?

    Gelukkig maar dat er wel weer een ei in zicht was!

    Nee ik ben nog niet ongi geworden maar heb nog wel steeds die krampen in mijn buik. Snap er echt niks van. Hoop dat het snel komt opzetten.

    Liefs Yvonne
     
  12. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik besef het nog niet helemaal geloof ik.
    Ik weet gelukkig wel ik kan verwachten mijn eigen gyn gaat het nu doen gelukkig gaat ook ff met een camera enzo kijken of echt alles weg is hij vond het heel erg vreemd dat ik nog niet ongi was geworden omdat ik juist iemand van de klok ben.
    Maandag moet ik heen voor de narcose dan hoor ik ook hoe laat ik er moet zijn enzo maar na deze curretage ga ik wel aan de klus hihi.

    Wanneer dacht je dat je ongeveer ongi zou worden?
    Spannend hoor.

    Liefs Chantal
     
  13. babygirl27

    babygirl27 Actief lid

    8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Gelukkig maar dat je eigen gynaecoloog het gaat doen. Dat is vertrouwd. Maar wel vervelend dat je weer moet! En daarna toch weer aan de klus? Hoe is het met je mannetje? Nog veel pijn? Hij zal er aan moeten geloven de komende weken, hihi!

    Ik verwachte vandaag ongi te worden. Even afwachten omdat ik niet weet hoe mijn cyclus nu is door mijn miskraam. Ik weet ook helemaal niet wat ik moet verwachten, of wanneer het moet komen.

    Liefs Yvonne
     
  14. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ja hoor wij gaan gewoon aan de klus hihi.
    Ik ben ook blij dat me eigen gyn het gaat doen.
    De pijn is nog te dragen hij ligt nu te slapen hij is gister weer naar de dokter geweest en dat was een andere en het was geen klassiek geval van een hernia dus vanmiddag moeten we eerst naar de fysio kijken wat hij zegt.
    Ik moet nog taart maken logeerkamers klaar maken heb het nog druk maar heb nergens zin in.
    Ik heb me al ziek gemeld op het werk voor volgende week.

    Soms zou een luikje in je buik handig zijn he kon je zien of je zwanger bent of niet.
    Het vrouwelijk lichaam soms.

    Liefs
     
  15. babygirl27

    babygirl27 Actief lid

    8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Dan heb je het nog druk meid. Ik zal voor jou en je mannetje duimen dat het goed met hem zal gaan. Ben heel benieuwd!

    Nou ga maar lekker je dingetjes doen. Ik ga ook verder klussen hier in huis. Voel me gelukkig al een stuk beter!

    Hou je me op de hoogte? Hoe laat moet je dinsdag?

    Liefs Yvonne
     
  16. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Maandag hoor ik hoe laat ik er moet zijn maar dat laat ik wel weten.

    Gelukkig voel je je weer wat beter niks aan he de griep.
    Ik heb nog steeds niks gedaan hier hihi.
    Eerst ff eten heb trek.

    Liefs Chantal
     
  17. babygirl27

    babygirl27 Actief lid

    8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ja ik voel me gelukkig al wat beter! Echt saai om de hele week thuis te zitten. Mijn vriendje moest ook de hele week werken. Gelukkig is ie vandaag overdag thuis. Ben ik tenminste niet weer een hele dag alleen, want iedereen werkt natuurlijk overdag!

    Nou hou me op de hoogte en geniet van je weekend meid! Probeer je er niet teveel zorgen over te maken en denk er niet teveel bij na!

    Liefs Yvonne
     
  18. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik weet er alles van alleen thuis zitten.
    Vind het ook vreselijk.
    Me weekend komt goed heb genoeg afleiding me verjaardag vier ik dus komt helemaal goed.
    Jij ook een fijn weekend alvast je houd me ook op de hoogte he.

    Liefs Chantal
     
  19. babygirl27

    babygirl27 Actief lid

    8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Meiden, ik ben ongi! Gelukkig maar! Mijn cyclus is weer terug. Precies weer 28 dagen! Weet nu in ieder geval dat mijn lichaam weer op orde is!

    Fijn weekend allemaal en Channes, geniet lekker van je verjaardag meid! Ik hoor je volgende week.

    Liefs Yvonne
     
  20. Channes

    Channes Fanatiek lid

    24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Lekker hoor je cyclus gelijk weer goed heerlijk zeg.
    Dat hoop ik ook na dinsdag maar ik denk dat dat wel goed komt.

    Liefs Chantal
     

Deel Deze Pagina