Hallo, Deze echo's zijn gemaakt met precies 11 weken zwangerschap... vroeg me af of jullie er iets op kunnen zien Heb straks nekplooimeting dus misschien dat ik dan nog wat 'betere' foto's krijg! Bedankt alvast!
Dankje voor jullie reacties! Vanmiddag nekplooimeting gehad en deze foto's meegekregen. Had aan de echoscopiste gevraagd of er al iets van geslacht te zien was, maar ze vond het heel moeilijk te zeggen, ze zou nu naar een jongen neigen, maar was er absoluut niet zeker van... Klinkt misschien heel gek maar ben 2 x bij dezelfde paragnost geweest en die heeft tot nu toe ALLES goed voorspeld bij beide zwangerschappen. De laatste keer was ik net 3 maanden bevallen van mijn zoontje en toen zei ze, de volgende staat alweer in de rij, je zal in 2012 bevallen van een meisje en die gaat eerder geboren worden dan gepland... Aangezien ik bij mijn zoontje 3 jaar erover heb gedaan om zwanger te worden, geloofde ik haar niet maar toch was ik 5 maanden later zwanger... op de één of andere manier geloof ik hier dus best in en ben ik er helemaal op ingesteld dat het een meisje gaat worden, gek he! Natuurlijk ben ik met een jongen net zo blij Hier de fotos van vandaag, met 12 weken en 4 dagen.