Vraagje aan de meiden die een echo gehad hebben tussen ong 9w3d en 10w4d

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by jonibra, Mar 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey hey,
    wij hebben vandaag weer een echo gehad en nu komen we uit op een ander aantal weken als mn eigen berekening en de vorige echo (was met 6w4d dus mischien een beetje moeilijk meten)
    Er kwam uit(is 3 keer gemeten) ongeveer 10w3d.
    Ben wel benieuwd wat jullie denken.
    We hebben over 2 weken de gewone termijnecho dus dan zullen we het wel horen maar ben nieuwgierig;)

Dit is de foto in de houding waarin het volgens de echoscopiste het beste is om te meten de andere foto's staan in mn album.
    We zagen de kleine ook al echt druk bewegen en al beginnetjes van armpjes en beetjes (kun je zien op mn andere foto's)
    Daarom dacht de echoscopiste ook dat de kleine of net een groeispurtje gehad heeft of toch idd al een weekje ouder is.

View attachment 56991

Liefs mij

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

3. Trees

Trees Niet meer actief

Bij mij hebben ze het termijn aangehouden van de echo van 10 weken en 4 dagen. Daarvoor had ik al 5 echo's gehad, maar daar kwam elke keer een ander termijn uit. Meestal kwam ik daar een paar dagen korter uit. De gynaecoloog gaf aan dat je met vroege echo's (voor de 9 weken) geen betrouwbare termijnmeting kon doen, omdat het teveel mm-werk was. De echo staat trouwens in mijn album en ook hier bewegende armpjes en beentjes.

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

Dank je wel voor je reactie:)
    Ben echt heel benieuwd.
    FF twijfelde en had 6 dagen voor nod (als ik aanhoud dat ik nu 9w4d ben) een hele lichte test.
    De 22e hebben we de officieele termijn echo dus wat daar uit gaat komen houden we dan maar aan vast.
    Zou wel lekker zijn een weekje erbij zijn we met de echo gelijk voorbij de magische 12 weken grens.

Wat ben jij al ver... Echt super dat het nu zo goed gaat!!!

Liefs mij

Share This Page