Vorige week hebben we een geslachtsbepaling laten doen. De echoscopist was er voor 95% zeker van dat het een jongetje wordt. Ik wil dit heel graag geloven, maar die 5% maakt me toch nog aan het twijfelen. Wie is goed in geslachtsecho's lezen en welk geslacht zie jij er in? Thanks alvast!
Ik weet niet eens wat ik zie Ik heb wel eens gehoord dat een jongetje vaak veel duidelijker is toch dan een meisje? Meisjes worden nog wel eens jongentjes maar andersom? Ben benieuwd wat de experts hier zeggen
Die 2 'ronde' vormen zijn de bovenbeentjes, en daar ergens tussenin schijnt volgens de echoscopist een piemeltje te zitten (voor 95%). Ik zie het ook niet hoor, dus vandaar dat ik het hier vraag haha.
Ik denk ook een piemeltje te zien, maar misschien is het ook wel gewoon een vlek Toch nog even een paar weekjes armslag houden tot de 20 wk echo....?
ik ga ook zo geod als voor jongen. meisje zie je echt strepen of meoten handjes zijn wat ertussen zit maar denk toch echt een jongen maar je kunt voor zekerheid afwachten. bij mij was hij ook zo ongeveeer
ik zou ook zeggen een jongen al is het nog niet overduidelijk te zien op deze echo een meisje zie je idd vaak wel duidelijk de streepjes lopen
Ik heb het ook nog aan mijn eigen vk gevraagd en zij vindt het ook heel lastig om te zeggen wat het geslacht is. Dus eigenlijk weten we nog niks.. Over 3 weken de 20 weken echo.. dan weten we het hopelijk wel zeker!