Hoi meiden, as donderdag heb ik met 10.6 de termijnecho + intake. Wat kan ik verwachten? Zowel qua echo als qua intake? Ik heb me al wel ingelezen maar ben benieuwd naar jullie ervaringen, daarnaast ben ik best zenuwachtig
Ik had vandaag mijn intake + eerste echo. Ik kreeg eerst heeeeeel veel vragen over vooral mijn gezondheid (klein deel over die van mijn vriend + onze familie). Vragen over allergieën, erfelijke ziektes, of ik ooit geopereerd ben, of ik rook, dat soort dingen. Daarna kreeg ik de echo, die kon uitwendig, en was prachtig. Ze liet het hartje zien, wees het hoofdje aan, mat de baby op, en gaf ons gelukkig veel tijd om er naar te kijken. Na de echo mocht ik nog wat vragen stellen, en ze legde nog wat uit over de vervolgafspraken en echo's. Ze heeft mijn bloeddruk gemeten en ik kreeg een hoop folders mee + een formulier voor bloedprikken en 3 foto's van de echo. Ze kon het hartje ook laten horen maar dat heeft ze niet gedaan, omdat er dan een warmte vanaf zou komen die de baby ook voelde en wat niet goed of niet prettig was voor de baby. Met 11 weken heb ik weer een echo en dan krijgen we het hartje wel te horen. Dus misschien dat jij het wel al meteen te horen krijgt
Ik heb mijn bericht per ongeluk 2 keer geplaatst en ik weet niet hoe ik deze verwijder, dus negeer dit berichtje maar