Hoi damee, Ik heb flink gegoogled maar kon weinig vinden. Ik ben nu zwanger 11 weken maar ivm mijn overgewicht ( gewicht van vorigr bevalling) heb ik dus een dikke buik. Mijn vraag is eigenlijk blijft dat zo of krijg ik wel echt een zwangerschapsbuikje?
Ligt er denk ik aan hoe je gevormd bent. Ik ben meerdere malen 40 kilo verloren waardoor ik al een flapje had. Deze is er nog steeds. Maar van bovenaf ziet de buik er wel mooi rond uit XD Wacht het gewoon af. En mocht je niet tevreden zijn dan kan je met de juiste kleding ook een hoop.
Bij mijn zoontje had ik ook echt een ronde zwangerschapsbuik. Daarvoor had ik wel een buikje maar nu is het echt een dubbele buik zeg maar. Ach we kijken het wel aan haha en wat je zegt de juiste kleding maakt ook een hoop goed.bedankt dames!
Dat ligt ook echt aan je bouw, ik weeg zelf ook boven de 100 kilo en had bij beide kindjes een enorme zwangere buik, mn vriendin is wat zwaarder en langer maar die droeg breder waardoor dr buik minder vooruit stak.
Ik heb ook iets overgewicht en niet echt echt een buikje wel iets hoor. Kijk maar bij me foto's in de map zwangerschap. Ik ben er zelf wel heel trots op . Maar moet er bij vertellen misschien dat ik nauwelijks (nog geen 5kilo) ben aan gekomen. Iniedergeval geniet van je zwangerschap! Liefs
Er was een topic van buikjes van mensen boven de 100 kg: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/331963-buikfotos-100-dames-deel-2-a-117.html
Ik heb ook altijd overgewicht gehad. En vroeg me ook af of ik wel een zwangerschapsbuik zou krijgen.. nou absoluut! Dit was 2 weken geleden 27 weken.
Hier bij de eerste geen zwangere buik gehad. Heb een buik van overgewicht en mijn zoon lag tegen mijn rug dus nooit langs voor gedragen. Nu is het afwachten, ben 17 weken en voel al onderaan stampjes dus denk dat de baby meer naar voor zal liggen. Hoop wel eens op een zwanger buikje ipv gewone buik
Ik kan er nog niet over meepraten, ik zit ene beetje met hetzelfde als jou! Ik ben nu 13 weken, en ja, ik hoop ook wel een buikje te krijgen! (en heb ook een bmi van 35)
Ik heb ook overgewicht en heb ter hoogte van mijn navel een plooi dus geen mooie ronde buik. Maar ik vind het belangrijker wat er in zit dan hoe het eruit ziet Al hoop ik dat het nog wel mooi rond word.
Ik heb ook (veel) overgewicht en zelfs mijn B-buik begint nu een echte zwangerschapsbuik te worden. Deze keer wel; omdat mijn kindje precies in het midden ligt. De vorige keer lag mijn zoontje rechtsonder en was het niet echt mooi te zien (tenzij corrigerend ondergoed ). Dat is dit keer gelukkig wel anders. Desalniettemin zal ik blij zijn als de knul er is, want ik heb nu ook weer gemerkt dat ik stikongelukkig wordt van dit gewicht. Ondanks de zwangerschap lijk ik wel gewoon een massieve homp vlees. Ik kijk in de spiegel en denk: ahh, kan er wel mee door! *ziet foto van zichzelf in de dierentuin of weerspiegeling in winkeletalage* OH MY LORD, ik ben net een goederentrein. Zodra de baby er is, heb ik het voornemen om eens flink af te rekenen met die kilo's. Done it before, will do it again. Hopelijk ben ik zeker een kilo of 40 kwijt voordat we aan nummer 3 beginnen
Ik vind dat ik 2 keer een prima buik heb gehad. Ik zit nu in de "er groeit iets, maar voorlopig lijk ik gewoon dik"-fase. Ik overweeg om maar mijn buikbanden te gaan dragen, dan is het gewoon duidelijk. Het feit dat ik een hoop ben afgevallen en nu dus eigenlijk te grote kleding draag, helpt niet. Hopelijk zijn binnenkort mijn rokken klaar, ik denk dat dat veel scheelt. Dan ben ik nog wat gegroeid en accentueert het wat mooier, daar kijk ik wel naar uit.
Hier ook overgewicht. Had een bmi vam 34 toen ik zwanger werd. En had een hangbuik van mn eerste zwangerschap over gehouden... Maar zie .. T kan dus best! Ligt miss ook aan 1e kindje of de 2e/3e
Ook ik heb overgewicht. 100+ kilo Had een flinke buik maar geen dubbele. Dit is mijn buik met 15 weken normaal strak hij wel iets uit maar toch redelijk plat zeg maar!
Mooie buikjes! Mijn buik is echt gewoon nog mijn dubbele hangbuik dus zwanger lijk ik nog niet voor de buitenwereld. Mijn broeken pas ik ook nog goed.