11 weken en geen enkele lichamelijke verandering?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmamick, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Hallo,

zoals de titel al zegt: ik ben nu 11 weken zwanger, maar heb van buiten, afgezien van grotere en gevoelige borsten, nog steeds geen enkele lichamelijke verandering. Ik bedoel dan niet alleen mijn buik, want ik weet dat hij bij sommigen zelfs tot 15 weken verstopt blijft, maar over de rest van mijn lichaam.
    Mijn taille wordt niet breder, heupen ook niet, pas al mn kleren nog als vanouds. Ben 1.74 en weeg nog steeds 56kg.
    Het lijkt zelfs alsof ik nu weer wat 'smaller' ben dan 2 weken terug.

Nog meer mensen die dit hebben/hadden en die dit toch ook een beetje jammer vinden? Ik ben zwanger en wil het zien! :p

2. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hoi Emmamick,

ik heb exact hetzelfde, en ik ben zelfs verder dan jij!
    hahaha.
    ik vraag aan iedereen hoelang het bij hun duurde en hoor er verschillende verhalen over... logisch ook, maar wel verdomd jammer.

hopelijk groeit hij snel en kan ik voor oud en nieuw mijn tummie laten zien. hihi..

3. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Ook bij mij geen enkele lichamelijke verandering maar heb vandaag op de echo gezien dat het kleintje er echt zit en dat die frummel echt handjes voetjes en een kloppend hartje heeft dus ook al veranderd er van buiten niks en voel ik me gewoon als gewoon , binnenin groeit en veranderd er van alles en dat is ook heel fijn om te weten toch ?
    Die buik gaat vanzelf wel groeien.:);).

4. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Bij mij vanaf week 17 is de buik enorrrrrrrrrrm gegroeid. Leek met de dag ineens te gaan groeien. Wilde ook zo graag dat buikje en nu?? pfft, ben blij als ik zelf nog mijn schoenen kan aantrekken.

Is het je eerste??? Schijnt bij de eerste wat langer te duren voordat het zichtbaar is.

5. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    bij mij zag je het pas vanaf de 16 weken ongeveer, wel draag ik in de rondte dus bij mij zag je wel dat mijn taille wat breder werd.

gewoon geduld, van de 20 weken gaat het hard, want nu lijkt het wel met de dag te groeien, en soms wordt je er zelfs wel eens moe van, want je bewegings ruimte wordt beperkt, dus geniet nu nog maar hihi.....

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Schrale troost: vanaf week 7 geen gewone kleren meer aankunnen is ook niet erg leuk hoor... :) Iedereen vroeg "of het er geen twee waren". Nu is het misschien niet zo leuk, maar neem maar van mij aan dat je er over 29 weken anders over denkt! Jij hoeft er misschien geen 20 kilo af te krijgen. (ik wel :()

7. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Het is idd mijn eerste...wist niet dat het dan vaker langer duurt voordat je het ziet!

Maar jullie hebben idd gelijk, misschien moet ik toch nog maar even 'genieten' van alle bewegingsvrijheid :) Straks ga ik weer klagen dat die buik zo in de weg zit!

8. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    dat is echt per vrouw verschillend ik had al een buikje met 9 weken en ben niet erg klein of slank het komt vanzelf wel hoor kleine moet ook nog groeien he

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier begon je met een week of 14 een beetje te zien dat ik zwanger ben. Vanaf een week of 20 ging het echt pas hard groeien.

Nu ben ik al wat forser van mezelf, ben dan ook (mede dankzij de zwangerschapsmisselijkheid, nog niet over helaas) nog maar 5 kilo aangekomen. Waarvan ik er eigenlijk eerst 2 was afgevallen.

Je buik gaat vanzelf komen. Nog een paar weekjes geduld en dan komt dat bolletje wel opzetten. En het voordeel is dat je nog steeds geen geld uit hoeft te geven aan zwangerschapskleding.

Deel Deze Pagina