overtijd: wie wacht met me mee?

Discussion in 'Zwangerschap' started by juenco, Oct 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai meiden,

gisteren was ik uitgerekend, helaas nog geen één teken gehad van een naderende bevalling :(

Ik weet het...ik mag niet wachten....maar toch ik wil mijn kruimeltje vasthouden!

Ik ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die overtijd zijn en die er best even over willen praten/klagen etc.

Doen jullie er nu al wat aan (ananas, seksen) of wachten jullie geduldig af, kunnen jullie nog wel leuke dingen doen of is het echt alleen maar bankhangen.

Hier worden de activiteiten steeds minder...wandel soms nog eens stukje, ben vandaag nog eventjes met vriendlief de stad in geweest.

Ben benieuwd!

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Ik ben nog niet overtijd, morgen pas uitgerekend.
    Maar denk wel dat ik (weer) overtijd ga lopen. maar weet ook van de vorige x dat het zomaar vanuit het niets kan beginnen. Ik had toen overdag ook echt niet het gevoel dat het zou gaan beginnen en dan toch ineens begint het.

Ik ben nu nog wel gewoon actief, loop nog veel met de hond(2 uur vandaag) We gaan nog op de fiets weg. Alles eigenlijk nog gewoon.

3. Linnda

Linnda Actief lid

Feb 4, 2009
    212
    0
    0
    ik ben nog lang niet uitgerekend
    maar hoop dat de baby snel komt voor jou
    het lijkt mij ook niet fijn om nog langer te moeten wachten

hopelijk heb je je kleintje snel in je armen

4. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker

wauw, dat is wel top zeg. Fijn dat je je zo goed voelt!

Ik kan nog wel wandelen enzo, maar fietsen :$ nee, daar moet ik even niet aan denken :D

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Meid ik join je club!

pfff hier dus al bijna 1 week overtijd!!!!:x:x

Owja en ananas heb ik vandaag een Hele op! en ook nog maar es een potje gesexd...baad het nie dan schaad het neit d8 ik zo:):p

maar goed, zal wel weer nix uithalen hier hoor;) hahahaha

6. puckje

puckje Bekend lid

Jun 9, 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Mag ik me ook melden?
    Ben vandaag 4 dagen overtijd en onze kleine meid zit nog lekker warm. Geen enkel teken van een aanstaande bevalling. Maar tja... haar broer kwam ook 14 dagen te laat dus daar ga ik nu ook maar vanuit.

Hier weinig activiteiten. Ben al een hele week ziek. Keelpijn, veel hoesten en snipverkouden. Alles doet me zeer. Vandaag tabletjes gekregen van de HA zodat ik wat minder ga hoesten. Hopelijk slaap ik dan vannacht ook wat beter. Ben zo gammel, zie het zo niet eens zitten om nog te moeten bevallen.

Ik kijk wel uit naar onze kleine meid. Het was een moeilijke, gecompliceerde zwangerschap. Bij 20 weken leek het al mis te gaan maar ze zit er nog steeds.

Iedereen succes met wachten en we houden elkaar op de hoogte?

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@puckje, dat niet leuk, dat het best een moeilijke zwangerschap is, en dan nu voel je je ook nog eens zo rot, dat is ook al helemaal niet fijn! hopen dat beebje toch snel nog uit zichzelf komt, anders word het w.s. inleiden of niet?? en zeker hopen dat je vanacht beter slaapt, want je moet wel een beetje uitgerust zijn natuurlijk! heel veel beterschap in iedergeval!

8. puckje

puckje Bekend lid

Jun 9, 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Dank je Sannehai.
    Ik heb vannacht vrij goed geslapen. Weinig aan het hoesten geweest. Emiel werd alleen om half 4 wakker, heeft hij wel vaker, is erg aan het dromen. Heb hem maar bij ons in bed genomen en toen lekker doorgeslapen tot half 8. Dat doet een mens goed.

Ze zullen bij mij niet zo snel gaan inleiden. Ik heb nl. bij Emiel een super spoedkeizersnee gehad en de gyn wil het nu toch op de natuurlijke manier laten komen, de weeen en ontsluiting. De kleine meid is ook nog niet goed ingedaald. Vraag me af of dat nog gaat gebeuren. Morgen weer op controle in het ziekenhuis en maar eens vragen wat ze verder gaan doen. Zelf heb ik het idee dat het over een dag of 10 wel een geplande keizersnee zal worden.
    Ga er nog steeds niet vanuit de de kleine meid uit haarzelf gaat komen.

Hoe is het verder met iedereen?

9. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    @puckje: blij dat je vannacht goed hebt geslapen, dat scheelt echt al heel veel. Ik merk dat als ik goed heb geslapen weer zin krijg in de bevalling. Dit betekent wel dat ik meer ga zitten "wachten" maar toch kijk ik er dan positief tegenaan. Als je je zo lamlendig voelt zie je het waarschijnlijk een stuk minder zitten.

Nou, vandaag voor het eerst sinds tijijijijijden gesext...hoofdzakelijk met als doel één en ander wat op gang te brengen :). Wie weet.

Vanmiddag krijgen we nog visite, dus als er vandaag niets gebeurd heb ik in elk geval wat afleiding.

We houden elkaar op de hoogte. SPANNEND!!!!!

10. Belletje

Belletje Lid

Mar 23, 2009
    76
    0
    6
    Hoi hoi,

Ik ben ook de uitgerekende datum gepasseerd... Nog niets geen tekenen van de bevalling. Maar ik heb wel bijna constant een harde buik.. Ik word er zelfs mee wakker. Verder heb ik nog geen ananas geprobeerd en seks staat hier op een laag pitje. Volgens mij ben ik ook (een deel) van de slijmprop verloren. Maar ja, zegt allemaal niets jammer genoeg. Ik wacht mee :)

Groetjes Belletje

11. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik heb nog helemaal niets van een slijmprop kunnen ontdekken, misschien een keer onbewust gegaan of het moet nog.

Is jullie kindje ook nog zo lekker druk? Die van mij viert nog elke avond feest, soms zelfs zó erg dat ik er echt even naar van word... Overal steekt wat uit :$

12. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik lag bij de vorige met 39 weken bijna de hele dag op de bank, kon echt bijna niks meer! Echter is gaan zitten wachten absoluut niet de meest ideale manier.... Ik kan dat dus uit ervaring zeggen... het duurt dan alleen nog maar veeeel langer!

Onderneem nog zoveel mogelijk leuke dingen, het liefst met zn tweeen of juist even alleen. Over ? dagen kan het niet meer!
    Ga nog even lekker uit eten, naar de bios of op visite bij vrienden, vraag je ouders te eten en bestel chinees, ga daarna een spelletje doen, dan heb je een hele avond vol vertier en dan denk je niet zoveel aan dat je baby er al had kunnen zijn....

En dan kun je altijd nog ananasharten eten, tonic drinken, over hobbelweggetjes rijden, seksen, traplopen.. etc...
    Bij mij hielp het geen van allen...

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik lees ff gezellig mee... Ik moet zelf nog ong. 13 weekjes op de uitgerekende datum wachten...
    Ben benieuwd wanneer jullie kleintjes zich aanmelden! Heel veel succes met de laatste loodjes en voor straks: GENIETEN als de kleine er is!

Liefs, mammamia

14. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    2 november (morgen) is het volle maan....ik geloof er niet zo in, maar wie weet!!!!

15. mikki

mikki Actief lid

Oct 1, 2007
    293
    1
    0
    Rotterdam
    Hee leuk, een overtijd topic! Zoals jullie op de banner kunnen zien ben ik nu 3 dagen overtijd, van onze tweede spruit, dus ook ik meld me aan. Voor mij geen anasas en sexen, het mag nog wel even duren. Dochterlief is al anderhalve week aan het kwakkelen, eerst keelontsteking en nu buikgriep. Inmiddels heeft ze mij ook aangestoken (tja, gebroken nachten maken je weerstand niet beter) en ben ik flink verkouden. Gelukkig heeft manlief vandaag zoveel mogelijk uit handen gehouden, zodat ik lekker kon uitslapen en uitzieken. Maar ik hoop echt eerst even op te knappen, voordat de bevalling begint. Ik weet niet of ik dat ga redden, want het rommelt aardig...
    Maar voor iedereen die het wachten meer dan zat is: ik hoop dat het wachten snel voorbij is. Bij mij kwam het vorige keer na een stukje fietsen op gang, bij een vriendin van mij ook. Misschien een idee?

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik wacht mee... Straks naar de vk, kijken wat die te zeggen heeft.
    Wat we al (tevergeefs) geprobeerd hebben:
    - seks
    - frambozenthee
    - traplopen
    - wandelen (hele dag naar de Efteling geweest!)
    - over een hobbelige weg rijden
    - pittig eten (kreeg ik alleen oprispingen van)

Straks ga ik een ananas kopen.

17. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    @LadyXochi; wat zei de VK? Heeft ze inwendig onderzoek gedaan of doen ze dat echt pas bij 42 weken?

Ik moet morgen weer naar de VK. Zal wel weer gewoon hartje luisteren zijn en voelen :(

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Was standaard controle :(

Wel heb ik nu een afspraak bij de gyn in het ziekenhuis donderdag. Daar maken ze een hartfilmpje en aansluitend een onderzoek bij de vk daar.

19. puckje

puckje Bekend lid

Jun 9, 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben vandaag ook weer in het ziekenhuis geweest voor controle. Bloeddruk was aan de hoge kant maar geen eiwitten in de urine, dus alles goed.
    Die hoge bloeddruk komt waarschijnlijk door de vele dropjes die ik heb gegeten tegen het hoesten:).

Gewoon volgende week weer een afspraak als ze er dan nog niet is. Wel eerst een CTG en daarna een echo. De gyn gaf wel aan dat inleiden moeilijk zal gaan ivm eerdere keizersnee. Ik heb alvast aangegeven dat ik er eigenlijk vanuit ga dat het wel weer een keizersnee zal worden.
    Volgende week gaat mijn man mee en dan zullen we horen hoe we verder gaan.

Hopelijk hebben we allemaal snel onze kindjes in onze armen liggen.

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    #20 SushiLover123, Nov 3, 2009
    Last edited: Nov 3, 2009
    Zijn jullie trouwens ook de continue berichtjes, telefoontjes, smsjes, mailtjes, krabbels, etc beu waarin ze steeds vragen of je nog niet bevallen bent? En "Het duurt nu niet lang meer" wordt ook vervelend na het al 2 weken aangehoord te hebben.

Share This Page