Goedenavond, Ik ben nu 28 weken zwanger en mijn baby geeft nog geen vast dag / nacht ritme , elke keer denk ik oh nu krijg hij een ritme er in maar naar 3 of 4 dagen is die ineens weer hele andere tijden actief , hoe kan dit ? Lees veel dat baby's wel echt een ritme nodig hebben , en zou een baby geen ritme hebben zou die zich niet prettig voelen in de buik las ik .. Maakt mij wel onzeker want alle controles zijn continu prima in orde ! Zowel mijn gezondheid als de groei van de baby , ecg enz.. Groetjes en alvast bedankt !!
Goedenavond, hoe verder je komt in de zwangerschap, hoe meer een ritme kan ontstaan. Rond deze zwangerschapsduur slaapt het kindje ongeveer 20 minuten en is dan weer wakker. Dit kan actief wakker zijn of rustig wakker. Aan het eind van de zwangerschap kan een kindje wel drie kwartier tot een uur slapen, dus dan ontstaat er wat meer regelmaat. Kindjes die lekker bewegen in de buik, ook al is er geen ritme, voelen zich prima. Kindjes die niet bewegen, die voelen zich niet fijn. Succes! Groetjes Monique