Toen ik 11 weken was had ik mijn eerste echo. Trots laat ik het aan iedereen zien. Veel zeggen van o het wordt een jongentje! He hoe kan je dat nou zien zei ik. Nou zeggen ze je ziet hier zijn balzakje en zijn piemeltje! Ik ook weer kijken en zie het ook. Maar dat kan toch niet 11 weken al het geslacht zien? Of is dat iets anders? De foto staat in mijn album. Je moet wel goed kijken hoor als je de foto vergoot zie je het iets beter.
Nou ik zie t iig niet. Heel misschien dat de mensen die elke dag met echo's in aanraking komt, t kunnen zien. Maar dan nog vind ik dit onwaarschijnlijk.
Nou het lijkt me stug.. Volgens mij is het dan nog niet eens in zijn geheel ontwikkeld dus erg knap als je het kan zien...
Het eenige wat ik zo kan zien aan de echo is links het hoofdje (best duidelijk moet ik zeggen) en het lijkt of je beeb met opgetrokken beentjes ligt. Maar niemand die zou kunnen zeggen of het een jongetje of meisje zou zijn. Misschien vergissen ze zich in die opgetrokken beentjes (wat ik zo denk te zien)
deskundigen kunnen het al niet zien, dus laat staan de niet deskundigen. mischien dat er uitzonderingen zijn, maar alles is nog zo in ontwikkeling dat het totaal niet betrouwbaar zou zijn.
Volgens mij is het echt onmogelijk om met 11 weken het geslacht al te zien, dat is bij mijn weten nog niet eens volledig ontwikkeld. Ik heb zelf heel veel vroege 3D echoos gehad, en daar was t ook niet op te zien...
Ik heb veel echo's gehad en herken vrij snel een geslacht. Maar jou echo is van de zijkant genomen en ik kan kan echt niks ontdekken wat met het geslacht te maken heeft. Wil je het goed kunnen zien, dan zul je een echo van tussen de beentjes of van de onderkant (bips) moeten hebben. En met 11 weken is het volgens mij ook erg vroeg om het al te kunnen zien