Hoi Ik had even een vraagje over het zien van het geslacht op een 20 weken echo.Wat moet je nu precies zien ,de een zegt bij drie streepjes wordt het een meisje en de ander zegt het wordt dan een jongen.Ik hoop dat jullie mij meer hierover kunnen vertellen. groetjes berner
Bij ons zag je op de laatste echo mooi iets rechtstaan tussen de beentjes en het is overduidelijk een jongetje! Ik heb altijd horen zeggen dat 3 streepjes een meisje is! Groetjes
bij ons noemde ze het een koffieboontje hahahah ...heb ook wel hamburgertje gehoort (3 streepjes meisje)..jongetje spreekt coor zich ...ik weet wel dat als ze veel vroeger kijken in een zwangerschap dat dan beiden geslachten op elkaar lijken omdat dan de schaamlipjes enorm zijn gezwollen
Bij onze 20 weken echo zag je duidelijk 4 streepjes! Ze heeft het beeld stilgezet om te laten zien. Een meisje dus.... Ik hoor vaak 3 streepjes, maar ik telde er duidelijk 4!
oke allemaal bedankt voor de reacties ben in ieder geval weer wat wijzer erdoor geworden. groeten berner
Fijn dat alles goed was op de 20 weken echo.Bij ons was gelukkig voor zo ver ze het konden zien ook alles in orde .Is toch wel een fijn gevoel om te weten.Twijfel nog wel heel erg of we nou wel of niet een pretecho laten maken. groeten berner
ja bij ons ook drie streepjes de mevr. wist 99% zeker een meid, ik heb een pret echo laten maken toen ik 26 weken zwanger was.
Wat leuk allemaal om te lezen wat voor geslacht er geboren gaan worden. Ik moet helaas nog lang wachten voor wij weten wat het word maar ik kan jullie zeggen dat ik erg benieuwd ben, ik heb namelijk 2 jongens op de wereld gezet en ons gezin bestaat verder nog uit een meisje en een jongen die biologisch niet van mij zijn. Het maakt mij niet uit wat het word al moet ik zeggen dat een meisje mij ook wel erg leuk lijkt. Maar het voornaamste is als het maar gezond is ! xxx Jet
Bij onze echo afgelopen dinsdag zag je ook heel duidelijk iets rechtop staan, en een balzakje! Dus een knulletje De echoscopiste zei (en liet zien) dat als het een meisje was, die 'dingetjes' er duidelijk niet waren. Die echo had ze trouwens zo gemaakt dat je recht tussen de beentjes en tegen de bips aan keek.