Hoe slapen jullie kindjes (rond de 2 jaar) met deze warmte. Mijn zoontje wil maar moeilijk in slaap komen met die hitte op zijn kamer. Nu heb ik toch maar de ventilator op zijn kamer gezet op standje 1 want anders maakt het ding z,n herrie. Gister is mijn man wel een dik uur met hem in de weer geweest en dat is ook niet de bedoeling. Lekker hoor een warme zomer, maar het mag wat mij betreft wel iets minder benauwd.
Gelukkig slaapt ze 's avonds en 's nachts wel goed met deze hitte. Overdag echter niet. Ze ligt in een dun rompertje alleen, verder niks geen lakentjes of wat dan ook, het raam staat op een kier open want vannacht gaat het weer afkoelen. Ik zit er sterk aan te denken om volgend jaar rolluiken of screens te plaatsen bij onze slaapkamers want idd 28-30 graden is echt niet aangenaam om in te slapen. Succes met je kleine! Morgen zal het slapen vast weer beter gaan!
De ventilator blijkt hier nu de uitkomst, hij was zomaar stil................ ideaal. Lijkt me ook wel lekker een koel briesje over zo tegen je aan
pas je wel op dat dat briesje niet te koud is, zo zweten ze veel en dat briesje droogt dat op....dus krijgen ze het ongemerkt kouder he. Hier weinig problemen met slapen in de avond...een enkele keer dat hij niet wil maar dan bied nog even beneden de oplossing..hij wil er gewoon bij zijn omdat hij ons hoort en buiten ook nog vanalles....
Zucht wij zijn ook al 1,5 uur bezig zon staat nu fel op haar kamer dus het is daar bloedheet. ventilator staat al een aantal weken aan maar lijkt nu geen effect te hebben voor haar
hij was redelijk snel vertrokken (misschien ook wel het geluid) dus heb de ventilator ook weg gedaan ik heb de ventilator ook nooit aan omdat ik dat briesje ook niet gezond vind daarom heb ik hem nu ook weer weg gehaald het heeft gewerkt om hem in slaap te krijgen en daar ging het uiteindelijk om
Hier slaapt ze overdag nu ook vrijwel niet. Met als gevolg dat ze tegen de avond instort. Het slapen 's nachts gaat wel goed alleen maak ik me wat zorgen. Haar hele hoofdje (lees: haartjes) zijn nat. Gelukkig koelt het vanavond weer wat af.
Overdag geen probleem (nooit eigenlijk), maar 's avonds... Nu weer bijna 9 uur dat hij slaapt Wij snappen dat je je rustig met houden, die kleintjes niet natuurlijk!
Overdag slaapt ie niet of nauwelijks maar blijft daar vrolijk onder en 's avonds geen problemen om in slaap te komen, hij gaat wel later naar bed dan normaal. Hebben een mobiele airco en voordat ie naar bed gaat koelen we z'n kamertje en als ie naar bed gaat zetten we de airco bij ons op de slaapkamer...hij slaapt nu trouwens in z'n ondergoed, verder geen slaapzak of lakentje.
Volgens mij heeft het helemaal niks met de warmte te maken Meneer wil gewoon niet slapen en laat dit nu duidelijk merken. Het is nu een fijne temp op zijn kamer maar hij heeft het gewoon niet in t kopje. Hoort ook wel een beetje bij de leeftijd Naja dan maar lekker laten huilen hoor
Goed ventileren en slapen onder een lege dekbedhoes, laken wil ze niet. Tsja als je een Maja de Bij dekbed hebt en je moet onder een wit laken Verder weinig problemen, ze slaapt in een shortama. Kamer heeft alleen in de ochtend zon, sowieso is het in huis niet heel warm.
Vanavond ging hier goed, maar de afgelopen week was ook minder (gisteren en de dagen ervoor ook steeds een uur voor ze sliep) Ook komt ze nu 's nachts heel erg vaak. Haar hoektanden komen nu ook alle vier tegelijk door, dus of het allemaal van de warmte is weet ik niet.
Ik heb zoontje gister met een lauw washandje wat afgekoeld en met alleen een luier in bed gelegd, hij heeft vannacht doorgeslapen. Hij is sowieso 's avonds heel makkelijk. (Dat was in het begin wel anders trouwens, avond aan avond waren we bezig) Het koelt alweer wat af merk ik...
Jammer van je energie neem het kind gewoon mee naar beneden als het normaal weer is gewoon oude tour verder gaan.