twijfels...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door makey, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik weet niet of t hier nu past maar weet niet waar ik t anders neer moet zetten.

mijn vriend zou nu al voor een tweede willen (had al eerder gemogen)
    maar ik heb nog erge twijfels ook wil ik wel graag een tweede ik zie vooral beren op de weg bijv. nog minder slaap (tijdens zwangerschap),minder tijd (hobby) ,zwanger schap zelf.(niet dat de eerste een probleem was maar eerder de kilo"s :( en daarna er weer af krijgen.

Ik wil wel graag maar weet t even niet (al een tijdje)

wie kent deze gevoelens?

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik herken je verhaal ik had precies het zelfde maar we hebben toch besloten een 2e te nemen. Maar ik kan je zeggen in mijn geval ik heb er geen spijt van ik geniet zo onwijs! Heerlijk echt waar en vooral belangrijk de zorg van Luna verdelen we hier, zowel ik sta op en ga leuke dingen doen en hij ook! Daar door ben ik in ieder geval een stuk leukere mama.

Enne die extra kilo's verdwijnen nu ook weer langzaam.... 8)

Succes!

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    wij zijn nu zwanger van de eerste en manlief begon hier ook al over "wanneer de 2e" ik zou het wel leuk vinden als het niet zoveel scheelt in leeftijd +/- 2 a 3 jaar maarja het moet ook maar lukken natuurlijk ;)

succes ermee!

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    vivian maas hoeveel schelen jouw kindjes kwa leeftijd?

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    maar ik ben weer bang als te lang blijf wachten weer s[ijt krijg 2 kindjes dichter bij elkaar is wel leuker om elkaar te vermaken (hoeft natuurlijk niet) en je bent sneller uit de luiers etc. en ze gaan dan redelijk snel na elkaar naar school.
    weer wat tijd vrij

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik bleek weer zwanger op de eerste verjaardag van mn eerste zoontje. Heb de tweede niet als extra zwaar ofzo ervaren. En ze hebben nadat mn oudste leerde spelen (hij heeft pdd-nos dus moest echt verstandelijk leren samen spelen) altijd fijn samen gespeelt. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar ze hebben dan iig wel veel aan elkaar.
    Nu ben ik weer zwanger van de derde en laatste...en eergister begon mn vriend ineens...wil er eigenlijk nog wel een! :confused:
    Ik heb er altijd 3 gewilt... vooral nu omdat hij (mn vriend) dit nooit mee gemaakt heeft...zwanger zijn...eigen kindje.
    Hij was er niet zo heel erg mee bezig vond het alleen jammer dat hij die van mij niet vanaf t begin mee gemaakt had.
    En nou wil hij er ineens nog een! :)
    naja we zien wel...eerst deze maar eens heb ik gezegd.
    Maar ik weet t niet hoor. Zoals gezegd t is leuk voor hen om op te groeien met n leeftijd genootje (naja ongeveer dan)
    Maar dan moet ik dus binnen afzienbare tijd weer zwanger worden enz...
    En ondanks dat ik heel erg mn best doe om te denken dat ik 19 ben...ben ik ook niet meer de jongste... (34 ..in oktober 35)
    Ben er ook nog niet uit :p

7. renske

renske Actief lid

19 mei 2006
    311
    0
    0
    Ik ben nu 16 + 3 zwanger en ik heb een zoontje van 16 maanden...

Ik weet zeker dat het (vooral in het begin) erg druk zal worden maar aan de andere kant kan het voor de kinderen erg leuk zijn omdat ze qua leeftijd niet zoveel verschillen...

Je zit wel al in het "baby" ritme dus ik zelf denk dat het bij de 2de "makkelijker" zal zijn dan bij de 1ste.
    Je denkt ook makkelijker omdat je nu dingen al herkent als er iets is, bij de 1ste ben je wat onzekerder.

Maar ik vind wel dat je er beide voor 1000 % achter moet staan !
    Dus bij twijfel zou ik zeker nog eventjes wachten.

8. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik heb ook lang getwijfled. Mijn vriend wilde al veel eerder graag een tweede. Ik wist het niet....we hadden ons er bij neer gelegd en zouden wel zien hoe het allemaal zou lopen. Begin vorig jaar kwam bij mij het gevoel ineens en wilde ik ook graag een tweede. Jasper is straks 3 jaar en 5 maanden als de kleine komt. Ik vind het eigenlijk alleen maar voordelen hebben dat hij nu wat ouder en wijzer is.

9. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik denk dat overal voors en tegens aan zitten.
    Als ik nu kijk hoe fijn mn mannen me kunnen helpen nu ik niet meer zo makkelijk alles kan.
    Dat is natuurlijk wel weer handig. Maar echt spelen met elkaar zal er niet meer in zitten (heren zijn al 9 en 11)
    Aan de andere kant maken ze alles weer bewuster mee enzo en vinden het spannent en leuk en vragen me soms de oren van mn kop.
    weet nog wel toen miky smorgens zn broertje voor t eerst mocht komen bekijken dat hij eigenlijk niet wist wat hij dr nou mee aan moest. Of wat dat rare kleine ding nou precies deed bij mij in bed :)
    Dat zal nu ook wel anders zijn :)

10. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Het is idd je zit nog in het baby ritme en luiers ,en als ze ouder zijn zijn ze wel weer zelfstandiger maar dan moet je wel weer helemaal overnieuw beginnen.

Ik denk dat ik eruit ben :D :D :D

Van ons zoontje was ik begin maart toen uitgerekend op zich wel lekker geen heette zomer met een dikke toeten.

toch blijft het spannend hoor, mn vriendin had een huilbaby (was ikzelf ook) dat lijkt me vreselijk ,dat is wel een beetje een angst na zo makkelijke baby een huilbaby maar ja zo zijn er natuurlijk meer dingen

Deel Deze Pagina