Hallo dames, Vandaag al de 3e dag dat ik zeurende pijn heb in mijn schouderblad. Vandaag is het alleen maar erger geworden, ik kan mijn rechter arm niet eens recht omhoog trekken!! al 4 dagen was ik erg misselijk alles er uit!! heb sinds gisteren zetpillen gekregen en dit gaat nu gelukkig goed.. sinds vandaag ook beginnende hoofdpijn. op het net lees ik veel over bbz dus ik twijfel nu zo erg kan dit? zijn er meiden die dit ook herkennen? of maak ik me zorgen om niks? Voor de rest heb ik geen bloeding ofzo ook geen buipijn. Als het morgen nog niet over is ga ik zeker de huisarts op bellen, maar misschien zijn er meiden die dit ook wel herkennen?
Hoi, Wat zul je ongerust zijn. Ik heb in 2012/2013 een Bbz gehad en had doorlopend pijn aan mijn schouder en ik geloof ook tussen mijn schouderbladen. Heb je al een echo gehad? Als je het niet vertrouwt zou ik nu contact opnemen en niet wachten tot morgen. Sterkte!
hoi ER14, Ja dat ben ik zeker. oh wat erg ja, dat heb ik nu dus ook. Ja 3 weken geleden had ik mijn eerste echo en alles zag er goed uit. Ik twijfelde in het begin wel om vandaag nog te bellen, maar omdat er word gezegd dat je meestal ook bloedverlies en buikpijn hebt, en ik dat natuurlijk niet heb om tot morgen te wachten.
Ik zou het toch laten checken als ik jou was... Ook al heb je een echo gehad, het zou zomaar kunnen dat er tóch een tweede vruchtje is dat in je eierstok is ingenesteld. Die kans zal niet zo groot zijn, maar toch. Je zal net die ene zijn. Better safe than sorry en een bbz kan levensbedreigend zijn!
m Helemaal mee eens. Mijn Bbz is pas opgemerkt toen ik voor consult ivm een missed abortion bij de Gyn kwam. Als jij het niet vertrouwt moet je echt aan de bel trekken.
Ik denk dat ik morgen ochten even mijn vk ga bellen. Was toen werken, ben met mijn clienten wezen zwemmen en dat ging echt goed!! Heb na het zwemmen ongv 1 uur geen last van gehad, maar het is nu helaas weer terug. Ik voel me wel goed, maar voor het zekere ga ik zeker even bellen