Ik word gek! 11 weken geleden is mijn kleine meid geboren. Het bloedverlies na dien viel goed mee, na 5 weken enkel nog maar heldere vloed zal ik maar zeggen. Ik had bij de gyn met 7 weken na de bevalling een controle vanwege een curretage die had plaatsgevonden aangezien de placenta niet volledig was. Na een uitgebreide echo, niks te zien... alles was goed. Ze zei enkel dat ik nog heldere uitscheiding had, dat was alles. Maar die heldere vloed blijft maar duren en wordt erger... geen rare geur, geen kleur. Het is zo een heldere uitscheiding zoals bij de eisprong zal ik maar zeggen... Hadden jullie dit ook?
Hoi, Na elf weken nog vloeien is niet 'normaal'. Ik vloeide met zeven weken nog, en kreeg van de HA nog een week.... Gelukkig hield het toen op, maar anders was er zeker wat aan gedaan. Jij zit al op 11 week. Als ik jou was zou ik contact opnemen met je HA... Succes
Dit hoort dus ook nog bij het vloeien? Ik had gehoopt te horen dat mijn baarmoeder zich weer in orde aan het maken was... snif...
Zo te lezen is het vloeien niet gestopt. Wel minder geworden en daarna erger. Ik zou echt even langs de huisarts gaan hoor! Ze doen echt geen vervelende dingen. Ze kunnen je bijvoorbeeld doorsturen voor een echo....
Tja, uit de echo kon men al zien dat alles goed was... en kan me niet voorstellen dat twee gynaecologen hetzelfde overzien...
Maar het is toch geen vloeien in de zin van bloed? Ik heb momenteel ook afscheiding wat lijkt op vruchtbaar slijm. Maar dat kan het niet zijn want ik gebruik de nuvaring. Ik heb es ff gevoeld en heb ondekt dat mijn baarmoedermond nog steeds een beetje lijkt open te staan. Ik denk zelf dat het daarom nog wat meer/anders is dan normaal. Volgens mij duurt het nog wel even voordat dit weer allemaal hersteld is. Zolang het geen bloed is maak ik me er niet zo'n zorgen om.
Nee, het is inderdaad zoals je het beschrijft Gwen! Ook mijn baarmoedermond staat nog een beetje open... Heb jij je je duivels al gehad dat je reeds deze nuvaring gebruikt? Ik wou die gebruiken maar moet nog op mijn eerste duivels wachten... of moet je daar bij die ring geen rekening mee houden?
hier vloei ik ook nog wat....tja gyn zei dat het allemaal in orde was hier... Bij jou hebben 2 gyn gekeken.... Als je het niet vertrouwt even gyn bellen mischien
Dit staat op de site van nuvaring: Als je net bevallen bent en je geeft geen borstvoeding, dan kun je in de vierde week na de bevalling met NuvaRing beginnen. Je bent dan direct beschermd. Als je later begint dan dien je de eerste 7 dagen dat je NuvaRing gebruikt aanvullende anticonceptie, zoals een condoom, te gebruiken. Als je in de tussentijd onbeschermd geslachtsgemeenschap hebt gehad, dien je eerst een zwangerschap uit te sluiten voor je met NuvaRing start. Als je borstvoeding geeft en toch een betrouwbare anticonceptie wilt gebruiken, is er een oestrogeenvrije pil verkrijgbaar. Je arts kan je hierover meer vertellen. Ik ben gewoon met de nuvaring begonnen in de 4e week en heb niet afgewacht.