Hallo allemaal, Ik ben 11 weken geleden bevallen van een prachtig meisje. Nu heb ik de afgelopen week opeens symptomen die ik ook had in het begin van mijn eerste zwangerschap. Ik ben na de bevalling nog niet ongesteld geworden. Wel hebben we meerdere keren sex gehad met condoom. En 2x 'voor het zingen de kerk uit'. Nu heb ik een zwangerschapstest gedaan en ik zie een heel heel licht streepje. Wat denken jullie ben ik zwanger? Feline88
Er lijkt idd in de verte een licht streepje te staan. Zou het hcg van je zwangerschap kunnen zijn? Wat spannend zeg. Ben benieuwd.
Ik weet niet hoe het zit met na een bevalling of je dan nog het hormoon in je lichaam hebt maar ik zie hier idd wel een heel licht streepje! Over 2 dagen nog is testen misschien word die duidelijker?? xx
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar ik las op het internet dat de hcg met 11 weken al lang uit je lichaam is.
Zover ik weet daalt je hcg gelijk na de bevalling, maar ja elk lichaam is natuurlijk anders. Ik weet ook niet of er een "maximum aantal weken" bestaat dat het eruit moet zijn. Maar om antwoord te geven op je vraag zie ik inderdaad een heel licht streepje. Of het roze is of grijs kan ik echter niet ontdekken. Trouwens, niet geheel onbelangrijk, gefeliciteerd met jullie dochter!!!!
Mijn schoonzus beviel half januari 2012 van een dochter en half februari raakte ze zwanger wat ze ons half maart vertelde. Begin november beviel ze van hun tweede dochter. Dit is dus zeker mogelijk!
Als het hormoon echt uit je lichaam is dan denk ik wel dat je zwanger bent!! Ik vind het streepje wel roze.. Gefeliciteerd
Jeetje, ik kan het nog niet geloven. Maar als ik het internet mag geloven is hcg al na 3 weken uit je lichaam en geven de kruidvat 2 v 5 nooit een vals positief. Ik heb vandaag 3 testen gedaan en ze geven allemaal dat streepje. pff er schiet van alles door mijn hoofd. Begin volgende week weer met werken. Zie zien me al aankomen, uhh ik ben weer zwanger.
Ik zie inderdaad ook de streep. Kan me voorstellen dat het even schrikken en slikken is, maar komt heus allemaal goed!
Hahaha als je het zo zegt klinkt het echt hilarisch .. Zie wel een streepje, spannend morgen of overmorgen..
Nja ik heb ook minder goede ervaringen met de kruitvat test maar als je er al 3 gedaan heb vandaag allemaal met dit streepje denk ik dat je echt zwanger bent hoor! snap dat het even schrikken is!! watzegt je man/vriend erover? xx
Bedankt. Nee het is niet gepland en het is ook even heel erg schrikken. We willen wel een 2de maar eigenlijk pas als onze dochter een jaar of 2 a 3 was. Maar hoe meer ik er over nadenk ga ik steeds meer positieve kanten inzien.
Nou zoiezo hartstikke gefeliciteerd. Snap natuurlijk helemaal dat t flink schrikken was vooral omdat t nog niet de bedoeling was. Ik duim voor je in ieder geval voor een mooie en goede zwangerschap
Ik zie geen 2e streepje als ik eerlijk mag zijn? Nu ben ik pas altijd overtuigd als de test luid en duidelijk is maar ik zie echt niks?
Hij is ook heel licht hoor. Maar hij staat er echt. Ik ben benieuwd of hij morgen donkerder zal zijn.