Helemaal mee eens. En ondanks dat iedereen hartstikke nieuwsgierig is, is ze ook echt niet verplicht hier te posten.. Misschien idd druk met haar baby, of misschien problemen met internet? Als ze hier wat wil laten weten, zal ze dat heus wel doen. En zo niet, dan niet..
Inderdaad jammer dat TS wel een topic opent en vraagt om hulp en vervolgens niet laat weten hoe het met haar is afgelopen. Uiteraard is ze het niet verplicht, maar zou wel zo netjes zijn. Ik hoop dat het goed gaat met TS, ongeacht de uitkomst!
Ben ik deels met je eens. Problemen met internet lijkt me in elk geval stug, want ze is nog wel online geweest hier. Verder vind ik het persoonlijk wel van goed fatsoen getuigen om de mensen die met je mee hebben gedacht in dit topic, even de afloop te laten weten. Maar ja, het schijnt soms normaal te zijn om een topic te openen, om raad te vragen en vervolgens niets meer van je te laten horen. Goed, we wachten rustig af. Wellicht komt ze nog reageren. Al ga ik er van uit van niet.
waarom zou je niet even de uitkomst laten weten met zoooveeeel meelevende mensen hier.... al is het heel snel, ze is immers online geweest. maargoed wie weet is ze het vergeten en niet zwanger...lijkt mij. we moeten misschien niet meer reageren hier en het laten wezen, wie weet helpt het geen aandacht mee aan schenken wil welleens helpen zegt men
Tja, blijkbaar wil ze het niet vertellen en dat is haar goed recht. Genoeg andere topics om mee te leven hier.
Misschien wil ze het wel geheim houden ivm meelezers ofzo Of wil ze eerst man/familie ed vertellen wat er aan de hand is... TS hoop dat alles goed met je gaat!
feline. ik zie dat je momenteel online bent en in dit topic mee leest, ik ben echt super benieuwd hoe het nu is afgelopen !!
sorry meiden dat ik niks heb laten horen!! Deze week was ik weer voor het eerst aan het werk. Ik dacht steeds even een berichtje posten, en dan vergat ik het weer. Maar dinsdag ochtend had ik een digitale gedaan en die zei zwanger. Maar helaas werd ik die middag ongesteld.. Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes en medeleven. En sorry dat ik nu pas post!!
Moet dat dan? laten nakijken? Ik denk dat ik heel pril zwanger was omdat in het weekend de digitale test nog negatief was. bedankt Ceilo. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!!
ja als de test ook zwanger zei.. toch wel rot hoor. Geniet nu maar lekker van dat kleine hummeltje...
Euhm ja weet niet of je dat na moet laten kijken, dacht misschien wil je het wel helemaal zeker weten. Maar toch wel een beetje verdrietig Geniet van je meisje!
Balen Feline! Natuurlijk is een mk hartstikke rot, maar als ik een kindje van 11 weken zou hebben... Zou het toch net wat minder erg zijn denk ik..laat je eerst maar genieten van je baby
Ik zou het toch wel even na laten kijken. Je zal niet de eerste zijn die gewoon een bloeding heeft die geen miskraam betekent en nog gewoon goed zwanger is...