nog een kleine aanvulling.. vooral net na een bevalling kan ik me voorstellen dat je lijf nog wat oude 'troep' loost aan het begin van een nieuwe zwangerschap.. Had je al een menstruatie gehad na je bevalling? Hoe was die?
Voor dat je het per se laat nakijken, zou ik aan t eind van de week nog eens een test doen!! Als de test weer negatief is of niet zwanger dan heb je een mk/vmk. Maar zoals andere al zeggen een bloeding hoeft niet altijd negatief t zijn!! Als de test positief blijft even Kontact opnemen met vk/gyn!!
Ik zal inderdaad begin volgende week nog even een test doen voor de zekerheid. Maar ik denk toch dat een vmk is. Want ik verlies gewoon rood bloed en meer dan dat ik verloor bij een menstruatie voor mijn bevalling. Ik wil eigenlijk nu met de pil beginnen, of zal ik voor de zekerheid even wachten tot volgende week of ik nog een negatieve test heb?
Ik zou persoonlijk even wachten tot de volgende ongi dan, als dit een vmk is en begrijp ik je eerste ongi sinds de bevalling ?? En idd even wachten tot je duidelijkheid hebt!!
Ik zou nu niet op eigen houtje dit soort beslissingen maken. Eerst weten of het een vmk is en of je aan de pil kan beginnen. En of het schoon is e.d.
Hoi, Ik zou het toch even laten checken om een heel andere reden. Een vriendin had placentaresten in haar baarmoeder na de bevalling. ZIj dacht ook dat ze zwanger was, maar door het achtergebleven weefsel had zij een licht positieve test. Ze kreeg ook een bloeding. Het was even de vraag of haar menstruatie deze laatste troep zou opruimen, maar uiteindelijk is ze gecurreteerd. Niet om je bang te maken, maar misschien is een echo om te kijken of er echt niets zit verstandig. (Misschien heb je die bij je nacontrole al gehad en dan is het iets anders).