spitsmuis: ik zie inderdaad ook niets, maar ik dacht dat het aan mijn zou liggen. ben zo en zo erg slecht in streepjes ontdekken op tuurtestjes. Maar als jij 3 keer een streepje zit zu je zwanger kunnen zijn. zou over 2 dagen nog een keer testen en kijken of hij duidelijker is.
Ik zie het ook pril maar zeker aanwezig over een paar dagen moet die zeker duidelijker worden ,proficiat !!!
Ik heb dit ook gehad. Vlugs mij na een week of 9. Die test was positief, stuk of 5 gedaan. Toen naar vak voor echo, maar was niet zwanger.
wanneer je testjes vanaf nu duidelijker worden ben je idd zwanger... en alsnog gefeliciteerd met jullie eerste natuurlijk
Zo was mijn test 7 dpo! Zie album! Zal morgen donkerder zijn denk Gefeliciteerd? !? Snap niét dat mensen niks zien!
Is dat een kruidvat test 2v5? Zulke testen heb ik ook 3 achter elkaar gehad maar ik ben toch echt niet zwanger. Voor mij geen kruidvat testen meer!
Ik heb een test gedaan hoor. Hij lijkt wel iets donkerder dan gister. Maar wel heel weinig verschil. Ik zal vanavond even een foto plaatsen.
Ik heb de foto in m'n foto album gezet. Hij is met m'n telefoon gemaakt en in het echt wel wat duidelijker.