Weet wel na me buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft het 3 maanden geduurd voordat me hcg weer zo goed als op 0 stond! dus misschien toch nog de hormonen van de vorige zwangerschap?
Ik heb hem uitvergroot op de computer en ik zie een zeer licht tweede streepje. Hij is niks duidelijker dan de eerdere testjes van je. Soms willen die testen ook op je eisprong reageren (de Kruidvat 2 voor 5 euro heb ik het dan voornamelijk over.) Wil je zeker weten of je al dan niet zwanger bent, dan zou je het beste een Clearblue Digitaal kunnen doen die aangeeft "zwanger/niet zwanger" + eventuele wekenindicator. Gelijk duidelijkheid en geen getuur naar mogelijke streepjes. Ook zou je de huisarts eventueel kunnen bellen voor een bloedtest. Met deze zeer lichte streepjes blijf je namelijk in onduidelijkheid zitten!
Ik zie idd ook een heeeeeel licht streepje... Zou volgende week Ofzo eens met een clear blue test testen
Ja hij is wel echt duidelijker dan de eerste maar op de foto zie je dat niet. Ik ga morgen gewoon weer testen.
Ik zie wel een licht streepje en ik zie echt meestal geen streepjes als andere ze wel zien. Maar of hij duidelijk genoeg is voor een nieuwe zwangerschap? Daar twijfel ik nog over, morgen of overmorgen zou hij dan wel duidelijker moeten zijn geworden. Of idd een CB digitaal met weekaanduiding doen. Dan krijg je misschien ook duidelijkheid. Ben bang dat de ha nu nog weinig voor je kan/wil doen. S6!
Ik zie ook een tweede streepje! Morgen gewoon weer testen dan zou die toch echt iets donkerder moeten worden xx
Ik zie een streepje...... misschien even een digitaaltje doen om het zeker te weten?? succes ermee enne gefeliciteerd!!! ook met de geboorte van je kleine nog!!!
de foto van gister was duidelijker! Nu toch nog afwachten! Zag pas geleden idd ook iemand die rond haar eisprong bewust zw test had gedaan om te laten zien dat die erop reageerde en mijn testen waren in de middag altijd duidelijker dan 's morgens!
Ik denk niet dat je zwanger bent, vind die strepen altijd zoo vaag.. Dit soort strepen krijg ik ook altijd..
Ik zie wel iets en als je zoveel streepjes achter elkaar hebt lijkt me toch haast wel positief. Zou ook een cb doen, heb je meteen duidelijkheid. Succes!
Met de beste wil van de wereld... Ik denk niet dat het iets is. Maar ik kan het mishebben natuurlijk...
Ik zie inderdaad een heel licht streepje. Het zal kunne zijn dat je weer zwanger ben. Want dat had de modr van mn ex ook na de bevalling en ze had nog niet eens haar eerst menstruatie en ze is alweer zwanger van de tweede!