De meningen zijn verdeeld zo te zien. Even afwachten of hij morgen donkerder word. En anders bel ik de dokter wel voor een bloedtest. De 2e is in het echt wel donkerder. Maar de eerste foto is met een camera gemaakt en de 2e met m'n telefoon.
nou meid ik denkd at je dan toch weer zwanger bent want hcg na een bevalling is na 3 weken uitje lichaam. en ja voor het zingen de kerk uit gaan is niet echt betrouw baar. zelf heb ik het zelfde mijn zoon is van 17 sept 2012 en ik ben nu zelf 16 weken zwanger. ik zou gewoon anders je vk bellen maar ik denk echt dat je zwanger bent.
Nou, ik heb vamorgen weer getest en hij is wee ietsje duidelijker. Maar nog steeds heel heel erg licht. Ik heb de huisarts gebeld en die zei dat het waarschijnlijk een nieuwe zwangerschap zal zijn en dat ik maandag urine kan inleveren. Toch twijvel ik nog heel erg omdat er de afgelopen dagen zo weinig verschil in zit. Wat ik me van mijn eerste zwangerschap kan herinneren is dat de testen wel sneller donkerder werden. Ik wil vamiddag eigenlijk een cb met indicator gaan doen. Doen die het ook al bij zo weinig HCG?
Jeetje, dus jou kindjes schelen straks ook 11 maanden? Valt het je zwaar om zwanger te zijn en nog zon kleine baby te hebben? Ik vond de eerste zwangerschap al zwaar. Ik kan me niet voorstellen hoe dat zal zijn als je ook nog een baby hebt. En hoe reageerde je omgeving? Ik ben zo bang voor de reacties.
heb je een foto?? kben benieuwd!! ik heb bij een heel vaag streepje de test wel eens in de vensterbank gezet.. rechtop in de breedte zeg maar met de achterkant tegen het raam aan em dan en foto maken... dan zie je meestal wel of er écht een streepje zit! de digitale doen het volgens mij ook al vrij snel ja..... ik duim voor je dat je snel duidelijkheid hebt!!
Ik zie de streepjes ook, voorzichtig gefeliciteerd! Maar 'voor het zingen de kerk uit'.. Dan kan je er op wachten. Je bent na de bevalling, superrrr vruchtbaar! En over het stijgen van je HCG, elke zwangerschap is anders. Bij de ene zwangerschap test je vroeg posi, dan weer dik overtijd. En de ene keer stijgt het HCG sneller dan de andere keer. Wanneer was de onbeschermde sex?
Ik zie ook een streepje Ben benieuwd naar je test van vandaag! Helemaal tot maandag wachten! Ik zou het heel moeilijk vinden in jouw situatie
CB met indicator is wel heel gevoelig, dat wel. Heb je inderdaad nog een foto van de test van vanmorgen?
Mij lijkt,dat als je nu zwanger bent,je nu toch wel een duidelijkere lijn moet hebben? Tenminste als ik naar mij zelf kijk... Ik teste eerst licht,wel heel duidelijk maar hij was nog licht. 2 dagen later knalde de test overduidelijk. Misschien ben je nog of heeeeeel vroeg met testen en blijven de testen daarom licht of het zijn valse streepjes? Heb je een foto van je laatste test?
Ik heb net de clear bleu met indicator gedaan en die zegt niet zwanger. Gek eigenlijk dat ik eerst zo schrok toen ik dacht zwanger te zijn en het nu eigenlijk wel jammer vind om niet zwanger te zijn. Maargoed, we wachten nog even 2 jaartjes af en dan gaan we voor een 2e wondertje.
ja toch een tegenvaller dan,maar misschien ook wel fijn he... kunnen jullie nu eerst lekker genieten van je kleine ukkie!! enne... vanaf nu.... Veilig Vrijen!!
Haha ja, deze fout maken we niet nog een keer! En nu kan ik inderdaad volop genieten van mn lieve meisje.
Nou, ik had nog 1 test liggen dus ik dacht die doe ik nog en dan stop ik. Krijg ik na 2 minuten 2 lijnen! en 10 minuten later kijk ik weer is de 2e lijn verandert in een penstreepje. Ik zet een foto in mijn album. Heeft iemand dit ooit wel eens gehad? Er staat in de bijsluiter na 5 minuten niet meer aflezen.
heb je clearblue gedaan met weken indicator? of de clearblue die alleen zwanger/niet zwanger aangeeft? die met weken indicator is namelijk gevoeliger. ik vind je foto van net wel erg positief,hoe ziet hij eruit nu dan?
Lijkt me toch wel positief Doe morgenochtend nog een keertje een digitale cb met indicator Misschien is die beter met ochtend urine Succes