De foto die je vandaag om 16.00 uur geplaatst hebt in je album liegt er niet om hoor Ik denk dat als je vanavond weinig drinkt, en voor je naar bed gaat nog een even goed plast en je morgen ochtend de cb digitaal met weken indicator doet dat ie dan positief uitslaat meis. De urine test bij de ha zal maandag hoogstwaarschijnlijk negatief zijn, die zijn veel minder gevoelig als dat ze zelf zeggen/beweren. Iemand anders hier op t forum had ook n urine test bij de ha gedaan; negatief, dag erop test gedaan van de kv licht positief daarna bloed geprikt en die was ook positief.
WOW chick! die is wel erg positief!! hahaha als ik die test zie dan denk ik dat van het genieten van je kleine wel met een dikker wordende buik gebeurd!!
Bedankt voor jullie medeleven en lieve berichtjes. Ik heb besloten maandag pas weer te testen met een digitale test want zo maak ik mezelf ook alleen maar gek.
Wauw die laatste die je in je album hebt gezet, daar kun je niet omheen hoor. Echt wel positief! Jeetje gefeliciteerd, heftig maar wel mooi!
ik ben wle veel meer moe maar mijn ijzer was veelste laag.voor de rest voel ik mij prima,ik nopg 2 oudere kids en die zijn echt super blij dat er toch nog een kindje komt. lag niet helemaal in onze planning ik was al 2 maanden weer aan de pil.maar nu vind ik het echt super. en mijn hcg steeg ook gestaag. en die laatste test in je album liegt er niet om je bent kei zwanger hoor. en genieten van je meisje doe je toch wel.
Ziet er echt positief uit, ben benieuwd naar je test a.s maandag. Mijn kinderen zijn ook in 1 jaar tijd geboren vijf jaar geleden. even pittig maar supergaaf hoor. En je hoeft niet achter een peuter aan te rennen met je dikke buik, want je oudste kan dus nog niet lopen, heeft ook zijn voordelen
Test is nu duidelijk positief! Gefeliciteerd en suc6 met de zwangerschap Dat je maar een mooi gezond 2e kindje mag krijgen
Die is echt duidelijk! En geruststelling mijn zus was ook 10 weken na haar bevalling weer onverwachts zwanger en die genoot van de middagslaapjes die nr 1 nam en nu spelen der kids heel erg leuk samen doordat ze in dezelfde levensfase oa! Enneh je bent lekker snel uit de luiers!
Mijn broer en ik (ik ben de oudste) schelen 10,5 maanden, we waren dus elk jaar 1,5 maand dezelfde leeftijd.. het komt dus vaker voor
zo dat is snel had mijn nichtje ook en is een gezonde meid geworden en en ja het is wat sneller druk in huis dan je had verwacht maar ja blijkbaar heeft het zo moeten zijn geniet ervan
Ik twijfelde er ook aan, maar je laatste test lijkt mij echt positief, ik ben benieuwd of de test bij de HA ook positief is morgen.