ik kijken hier,al die laatste pagina;s in spanning doorspitten.... helaas nix van Feline.... meis... waar ben je?!?!?! zenuwen zijn niet goed voor me hoor!!!
Hoop niet dat ze ons in het ongewisse laat.... Misschien is ze nog in shock ofzo? En moet ze eerst even bijkomen? Of "geen bericht is goed bericht" en kunnen we concluderen dat ze dus niet zwanger is.
hier ook een stille lezer maar ze reageert niet meer, misschien erg geschrokken of iets niet goed of negatief spannend hoor
Nou...ze schijnt nog wel online te zijn geweest tot op heden een paar keer, maar reageren doet ze niet meer om een of andere reden inderdaad. TS: wat is er aan de hand? Alles goed? Niet zwanger? Wel zwanger? Of toch nog ongesteld geworden?
Ik was het wel! Mocht je het ook daadwerkelijk zijn, stuur dan gerust een berichtje mocht je willen weten hoe het uitpakte of als je wilt sparren over hoe het je werkgever te vertellen etc. In ieder geval alsnog gefeliciteerd met je dochter en misschien dus zelfs dubbel gefeliciteerd!!
Misschien moeten we gewoon stoppen met pushen. Blijkbaar wil ze het niet kwijt hier, aangezien ze al wel meerdere keren online is geweest, maar niets heeft achtergelaten. Ieder zn keuze toch? (al vind ik het ook wel jammer)