Leuke & originele zwangerschap vertellen aan man

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    De titel zegt het al: morgen komt mijn mannetje thuis (is voor zijn werk veel weg) en wil ik hem op een leuke en originele manier vertellen dat we opnieuw een kindje verwachten! Ik weet het al een aantal dagen, maar wil het hem natuurlijk niet over de telefoon vertellen.

Tips of suggesties??

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    oooh dat zijn altijd leuke tijden!!
    ikzelf had een fopspeen met de tekst papa is the best ingepakt en die dan afgegeven!
    of een knuffeldoekje kopen en die rond de test knopen en inpakken!

groetjes sofie

3. Bri

Bri Niet meer actief

Meid, wat spannend voor je! Wat zal jij jezelf hebben lopen opvreten sinds je positieve test, om het dan nog niet aan hem te kunnen vertellen...
    Ik hoefde maar een of twee uurtjes te wachten tussen de test en dat hij thuis kwam, dat viel reuze mee dus. Ik heb gewoon de test in de badkamer laten liggen, dus niet echt iets heel bijzonders van gemaakt.
    Je zou een cadeautje voor hem kunnen maken, met de test erin (met zichtbare strepen, dus misschien moet je een nieuwe doen) en dan iets van een speentje of babysokjes. Als 'welkom thuis' cadeautje, zeg maar. dan geef je hem dat en ik denk dat hij wel heeeeeel verrast zal zijn door wat er in het pakje zit!

wat je ook gaat doen: veel plezier en gefeliciteerd!

4. randi

randi Niet meer actief

wat je ook kan doen is een flesje amandelolie kopen en je daarmee laten masseren door hem, weet alleen niet of hij dan door gaat hebben of je zw bent maar origineel is het wel :))

5. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    ik snap het sowieso niet dat je niet samen test........ook al duurt het een week......

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Bedankt voor alle leuke suggesties! Ik dacht zelf om onze dochter een rompertje aan te trekken met: "Ik word grote zus!" .. Maar ben nog niet helemaal zeker, haha.

@ Nickyz: Ik vind het juist leuk om hem te verrassen, daarom niet samen getest! Ieder zijn eigen manier, toch?

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik had 's morgens alleen getest (man was al werken), en ben toen in mijn lunchpauze ff de stad ingedoken om een kroeltje te kopen. Dat heb ik laten inpakken & hem 's middags bij thuiskomst gegeven. :D Werkte prima (kon zelf niets meer zeggen ivm tranen enz, hahaha) en vond ik ook leuker dan het "gewoon" zeggen

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey Bo20,

Je eigen idee van dat rompertje vind ik echt super!! Een speentje of van die leuke mini sokjes doen het natuurlijk altijd goed maar zo betrek je je dochter er ook bij als zij het nieuws mag brengen.

Laat je ons weten hoe je het gedaan hebt en hoe het is gegaan??

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wat maakt dat nou uit?moet ze toch zelf weten??

ik vind dat rompertje ook een heel leuk idee. zie het al helemaal voor me, dat je man haar naar bed brengt ofzo en dan ineens die romper tegenkomt.. lijkt me heel erg leuk!

ik had een slabbetje gekocht met "papa's grote kanjer" maar kon me niet inhouden dus ik had al gebeld ;)

10. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    ik veroorldeel ook niemand maar het is zo een bijzonder moment vind ik dat wil ik echt niet alleen doen...... ieder zijn ding toch!
    wij hebben de fam het verteld dmv een t shirt bij mijn zoontje met de tekst:voorkant: ík ben stoer. en achterkant: want ik word grote broer!!!!! veel plezier.....

11. hongingbij

12 aug 2009
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd een paar dagen geleden om 4 uur 's nachts wakker en kon niet meer slapen. Alles spookte door mn hoofd: werk, het huis verkopen en het belangrijkste: ben ik zwanger of niet?. Om 5 uur kon ik het niet meer houden en heb ik die test uit de badkamer gehaald en uitgevoerd. Met een bonzend hart wachtte ik het resultaat af en..ja hoor..zwanger. Ik heb toen mijn man die test onder zn neus geduwd, terwijl hij nog half sliep. HAHAHA (reactie: huh, wat? huh? oooo gefeliciteerd!)
    iets minder origineel maar wel grappig achteraf!

groetjes
    Honingbij

Deel Deze Pagina