Ben internet aan het doorzoeken om een paar leuke makkelijk zittende laarsjes voor de winter te vinden. Ik had een paar uggs gezien super maar goed kwamen ook 70,00 EUR. Nog iemand leuke tips?
H+M hebben ze altijd leuke slofjes in de vorm van laarsjes. Ik neem aan dat het voor je dochtertje van 4 maanden is.
Bij prenatal hebben ze een soort ugjes.. maar dan net even wat goedkoper! gewoon met een zachte zool, maar wel de kleur en de voering van ugs.
Bij de hema heb je van die schattige laarsjes (beetje slofjes idee) voor 17 euro. Vind 70 euro trouwens wel heel erg duur hoor, ze zijn er zo weer uit gegroeid en zolang baby's nog niet lopen zou ik het niet zo prijzig maken.
Ik heb ook de nep-Uggsjes van de Prenatal. Kosten maar 7 euro, das een 10e van de echte.. Dan weet ik het wel hoor
jaa! Die liet m'n collegaatje van de week zien! Ik vond ze superleuk ook voor m'n dochtertje nu. Ze stapt aan de hand, maar nog niet los, dus die laarsjes waren perfect... Alleen ze gaan maar tot mt 21... en dat is op dit moment al erg krap. Helaas.