hey, ik had even een vraagje, 24 feb. heb ik een vroege miskraam gehad met 6 weken alles de zelfde dag nog losgekomen en ik heb nog een week heel licht bloedverlies gehad. nu heb ik ovulatie testen gebruikt om mijn eisprong op te sporen en ik had afgelopen vrijdag een knaller (19e dag na de mk) ik heb niet elke dag ovulatie test gedaan alleen woensdag(deze was negatief) en die vrijdag die dus super positief was(helaas waren ze toen op) mijn cyclus was voor de mk 33 dagen en als ik dat zo bereken is hij nu weer precies 33 dagen als ik vanaf de 24e reken, of moet ik pas beginnen met tellen wanneer de bloeding is gestopt? wie helpt mij.. ik hoop snel weer zwanger te zijn dus we hebben geklust op de woensdag en vrijdag. ik weet dus nu niet wanneer ik kan testen aangezien ik niet weet vanaf wanneer ik mn cyclus dagen moet tellen. alvast bedankt!
Ik ben begonnen met tellen op het moment dat het bloeden is begonnen. In jouw geval zou dat dus 24 februari zijn. Ik had ook direct na mijn miskramen weer een normale cyclus van 30 á 33 dagen. Ik hoop voor je dat het gelijk weer raak is!
dankjewel! ja ik hoop het ook! vorige x heb ik 4 dagen voor NOD positief getest dus ik ben benieuwd! ik had wel verwacht dat mn cyclus in de war zou zijn maar dat valt me reuze mee!
Wat vervelend van je miskraam...sterkte! De dag van bloedverlies tellen als dag 1. Alleen..in sommige gevallen trekt de miskraam zich lang en kan de eerste eisprong lang op zich laten wachten. Ik had 2x (waarvan 1 curettage) meteen weet een cyclus van 28 dagen,netjes dus!