Ik zou het niet doen, er zit behoorlijk wat zout in rennies en antagel. Als je er veel last van hebt, kun je idd beter omeprazol vragen.
Ik heb het bij mijn 1e zwangerschap wel gedaan. Antagel hielp het beste, maar voor onderweg of 's nachts had ik altijd Rennies bij me. En zowel mijn zoontje als ik hebben er niks aan overgehouden. Zwangerschap verliep ook zonder problemen. Dus ik zeg ja, doen!
Bij mij werkte het beide niet. Vond het zo vies dat ik alleen maar moest kokhalzen! Omeprazol is echt top!! Geen dag last meer gehad van maagzuur!
Ik mocht beide tegelijk gebruiken, omdat rennies heel snel helpen en antagel ook voor iets langere duur is. Maar hielp nog niet genoeg bij mij.
Als antagel niet genoeg werkt zou ik je huisarts bellen voor een recept omeprazol Dat remt de aanmaak van maagzuur. Reinier,antagel maken het maagzuur minder zuur.
Op de langere termijn kunnen al die maagtabletten wel zorgen voor een bacteriële maagzweer. Misschien is het een idee om langs te gaan bij een natuurgeneestherapeut/voedingsadviseur? Uiteindelijk hebben we maagzuur nodig eten goed te verteren. Wanneer dit langdurig geremd wordt ontregel je de natuurlijke balans ban je lichaam en wordt het probleem uiteindelijk alleen maar groter. Maar hardst is het geval met de meeste reguliere medicatie. Symptomen worden onderdrukt, maar het eigenlijke probleem wordt niet aangepakt.
Deed ik mijn eerste zwangerschap wel. Anders was het niet te doen. Maar nu heb ik omeprazol dat vervangt beide ideaal
Hihi grapjas Niet iedere zwangere heeft erg last van maagzuur. Dus wanneer er wel sprake van is noem ik dat het probleem dat aangepakt moet worden. Ik bekijk gezondheid/ziekte meer vanuit de natuurlijke kant, en heb zo mijn eigen opvatting over grootschalig gebruik van reguliere medicatie. Ik snap wel dat men dit gebruikt, want iedereen wil van zijn klachten af. Zelf weet ik dat er goede alternatieven zijn. Soms vind ik het echt jammer dat bij de massa zo weinig bekend is over wat een Klassiek Homeopaat kan betekenen. Ikzelf heb daar al ruime ervaring mee, voor mezelf en in m'n omgeving. Zien is geloven! Helaas wordt deze vorm van geneeswijze door de huidige machthebbers in de verdomhoek weggedrukt en daardoor kennen veel mensen het niet.