Dag dames Vanaf 17 weken voelde ik de beeb elke dag om de paar uur. Nu heb ik vanaf 7 uur al niks gevoeld.. Maakt ik me nu te druk of moet ik toch even bellen
Als je je echt zorgen maakt kun je altijd even bellen. Echter hoef je de baby nu nog niet standaard te voelen, ze hebben nog geen ritme, dat komt pas later.. Probeer even de trap op en af te rennen en dan te gaan liggen, misschien voel je de baby dan .
dat weet je nooit met zekerheid, maar met dit termijn is er nog redleijk veel zwemruimte... je kindje kan ook de andere kant uit schoppen (mijn placenta zat achter, dus ik voelde af en toe wat minder als hij anders lag) hij kan ook gewoon slapen.......... Als ik jou was zou ik even op bed gaan liggen (mits je thuis bent ) op je linkerzij en even kijken of er wat beweging in komt, hand op/om je buik, dat wil bij mij altijd helpen! en anders gewoon bellen, liever 10x te vaak dan 1 x te weinig!!
Bij twijfel bellen maar zoals eerder aangegeven staat er nu nog geen richtlijn over hoevaak je je baby moet voelen. Je baby heeft nu nog lekker de ruimte.
Ik had dit laatst ook.. voelde hem 2 dagen stukken minder als voorheen. Mij werd verteld dat als je kindje een groeispurt maakt hij minder beweegt omdat hij zn energie in het groeien stopt ipv veel te bewegen. Na 2 dagen voelde ik hem weer regelmatig en er was dus niks aan de hand. maar ik begrijp je angst wel
Okee dank jullie wel Voelde net een hard schopje dus was toch 'voor niks'. Maar was wel even eng, zeker als je het eerst de hele dag bijna voelt.
Het wil ook nog wel eens helpen als je een koud glas fris/sinaasappelsap drinkt en dan gaat liggen. Heeft bij mij ook wel gewerkt.
Volgens mij hoef je je kindje pas vanaf 28 weken echt elke dag te voelen. Maar als je je echt zorgen maakt kun je even bellen.