hoi, Bij mij gaat het eigenlijk een beetje raar. Ik ben dolgelukkig met men tweede zwangerschap, ben inmiddels 11w zwanger en al ietsje verder dan verwacht maar voel me zo lusteloos op deze moment: hoofdpijn, vervelende spierpijn in nek en schouders, neerslachtig, geweldig moe, buikpijnen die waarschijnlijk vd darmen afkomstig zijn maar toch maak ik me daar zo zorgen over terwijl het eigenlijk niet nodig zal zijn want heb niks abnormaals gemerkt van bloedverlies ofzo Bij men eerste voelde ik me zo goed en dit is echt wel het tegenovergestelde en zie er zo naar uit nochtans. Heeft iemand dit nog al meegemaakt, hoop gewoon dat het hormonaal is en dat ik binnen een paar weekjes kan zeggen dat dit allemaal achter de rug is. volgende week exact 3 maandjes en dan een 2e echo! groetjes
Dat had ik bij mn tweede ook. Moest toch blij zijn? Maar ik voelde me helemaal niet blij...meer moe en blegh en nergens zin in enzo...plus de zwangerschaps klachten er nog bij. Was na n tijdje weer weg...dus er is hoop voor je Elke zwangerschap is anders dus elke zwangerschap zijn de klachten ook anders. Zolang je neerslachtigheid niet heel erg wordt of veel te lang gaat duren is er niets aan de hand. Anders gewoon eens babbelen met je VK. Dan kan ze je misschien helpen ermee.
ik heb hier in het begin ook heeeel erg last van gehad... leek zelfs dat ik niet eens meer blij was met de zwangerschap en de aankomende baby. Heb me echt een tijd rot gevoeld en depri! gelukkig is dit na een week of 12/13 weer minder geworden en kan ik nu weer meer genieten! hoop dat het bij jou ook weer over gaat...