zwanger?! buikpijn beetje bloedverlies? help?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door knorretje21, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo Allemaal

ik ben vandaag terug gekomen van 2 weken turkije.
    Vanmorgen heb ik een zwangerscgapstest gedaan en was een 2e streep te zien niet helder maar wel gewoon goed zal maar zeggen
    nu heb ik alleen al 2 weken buikpijn of het komt door me vakantie daar 2 weken aan de diaree geweest of niet niet door dat weet ik niet?

Maar een zaterdag begon het ik verloor veel slijm met bruin bloedverlies en klein beetje helder rood. Dach innestelingsbloeding en zondag ook nog 1 keer een klein beetje.
    Nou toen maandag was er alleen maar kleine beetje oud bruin bloed toen zien dus ik dacht daarom vanmorgen nu dinsdag laat ik eens een test doen. En wat blijk dus zoals ik al zei vrijwel positief.

Alleen ik verlies nu nog steeds hele kleine beetjes wel nu rood bloed wel is waar niet veel maar wel met heel veel slijm. Dit is trouwens niet elke keer na het plassen aan me inlegkruisje is ook haast niks te zien maar maak me toch zorgen.

Laat ik het zo zeggen ik word zo onzeker van deze onzekerheid ik weet het kan niet meer doen dan wachten maar wat denken jullie?

Zal het alweer mis zijn gegeaan omdat me test nog niet helemaal vet positief was? zal het nog mis gaan? of zal het toch nog goed kunnen zijn?
    ik weet het moet afwachten maar vraag toch om advies wat jullie denken?

bedankt alvast

2. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    waar wacht je op... ga naar een huisartsenpost in het ziekenhuis met nachtdienst, bel zo'n nummer uit je regio, kun je in het telefoonboek opzoeken, je bent niet voor niks verzekerd. anders wacht tot morgen en ga morgenochtend naar de huisarts ofzo.

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    het zegt nog niks of t goed is of niet.
    veel vrouwen hebben in de eerste weken bruin en rood verlies en de meesten hebben het eerste trimister last van buikpijn alsof je ongie moet worden.
    zou even afwachten of inderdaad een vk bellen en je onzekerheid voor leggen,

4. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    Het kan inderdaad nog van de innesteling zijn. Ik heb het ook gehad. Vanaf een week voor mijn nod tot dat ik al 6 weken zwanger was steeds bloedverlies gehad. Ik zou morgen nog eens testen om te kijken of de test duidelijker wordt. Je kunt inderdaad ook altijd de ha bellen maar ik denk niet dat die veel voor je kan doen op het moment.

Ik duim voor je dat alles goed is!

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    blij om ook goede dingen te horen heb nog steeds bloedverlies maar ik bel inderdaad voor de zekerheid even de huisarts vanmiddag in zijn spreekuur. Bedankt in iedere geval

6. melissa73

melissa73 Lid

19 apr 2008
    96
    0
    0
    leidster KDV
    Ik heb eerder een miskraam met bloedverlies gehad ( eigenlijk een missed abortion, dat wil zeggen, mijn lijf was nog zwanger en het vruchtje zat er nog wel, maar was niet meer verder ontwikkeld dan vijf weken, terwijl ik negen moest zijn)
    Ik had toen ook bloedverlies, maar eigenlijk was dat steeds hetzelfde, elke dag weer een bruine streep in mijn inlegkruisje. Niet veel, wel constant.
    Met deze zwangerschap was ik overtuigd dat het weer fout was.
    Weer bloedverlies, ook rood en daarna een fiks aantal dagen bruin. Ook wat slijm.
    Ik kon pas met zes en halve week op echo en daar was gewoon een vruchtje te zien!
    Daarna nog met negen weken helder bloed gehad en daarna sinds die tijd niet meer.
    Heel veel vrouwen hebben dat wel, kwam ik achter.
    Het zegt dus in principe niet zoveel.
    Tenzij je nu echt ongesteld gaat worden.
    Ik ben bang dat je even moet afwachten.
    Ik hoop wel dat je wat aan dit antwoord hebt.

melissa73

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee ik word echt zo bang en gek van de onzekerheid... pfff en wachten duurt zolang dan. Ik dirf niet blij te zijn nu ik dadn ja nog wel of niet zwanger bent ik hoop snel meer zekerheid te hebben nogmaals bedankt voor de antwoorden.

en melissa jij ook een beetje opbeurende antwoord gelukkig.. pfff ik wacht gewoon rustig af dan maar. Test morgen of overmorgen nog een keer kijken wat de test dan doet.

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    net naar de wc gezet en is meer doorgetzet het boelden dus denk dat het over is :( pfff vind gewoon klote :(

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje meid wat vervelend heb je de huisarts of verloskundige al gebeld?

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    nee bel ik dan maar in zijn spreekuur maar weet niet of het wel nut heeft om te bellen.. is toch mis gegaan misschien wel hij nog een bloed onderzoek of iets doen ik bel toch maar voor de zekerheid maar..

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Heey meissie

Ik hoop dat het gewoon nog goed is en dat je posi testen blijft houden. Verlies je ook stolsels of alleen helder rood bloed?
    Ik blijf voor je duimen, zo toch de HA even bellen en vragen voor een echo... in ieder geval ik denk aan je en snap dat je helemaal gek word van onzekerheid!

Dikke knuf

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    verlies nog geen stolsels maar durf al niet meer teveel naar de wc te gaan, bang voor van alles. Ik had zo gehoopt op een mooi einde van me vakantie die was ook mooi, helaas weer een einde aangekomen. Maar dan maar zo denken liever dat ik het nu al zo vroeg weet dan later.
    bedankt allemaal nogmaals voor de antwoorden ik ga nu even knuffelen met me vriend en uithuilen..pfff :(

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    je weet toch neit of het al mis is gegaan? veel mensen verliezen bloed en bruin tijdends ze zwangerschap ik heb heet tot 13 week gehad veen bruin verlies en het kan tot zoiezo 16 weken verliezen.
    ik zou er ddenk nog neit vanuitgaan dat het al mis is gegaan.
    succes

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik verlies nu wel oppeens onwijs veel bloed met veel buikpijn dus lijkt mij toch dat het dan niet meer kan... althans zegt mijn gevoel.. het is steeds een beetje geweest toen had ik nog de hoop nu is het alleen heel erg doorgezet.. dus ik ga er toch vanuit doe morgen wel een test nog dan maar en zie wel wat die doet...... kan er denk ik maar beter al vanuit gaan dna mezelf nog die kleine valse hoop te geven

15. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik heb ook bruinverlies gehad hoor, elke dag een paar druppie's en zo 2 weken lang.
    Was niets aan de hand

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ja ik heb net de huisarts gebeld ik heb nu meer helder rood bloedverlies ik meot even 1 dag afwachten en morgen weer bellen heeft hij gezegd of het erger word of niet... dus ik heb toch maar verandert omdat ik toch nog positieve verhalen lees sorry allemaal ben beetje van slag en weet niet meer hoe en wat ik denken moet.. sorry

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dat is begrijpelijk je bent van slag, het is natuurlijk heel vervelend en hier kun je inderdaad heel onzeker van worden. heel veel strekte en ik hoop dat alles goed is!

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    he meissie heb je de huisarts nog gesproken?
    x

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoe voel je je en heb je vandaag nog een test gedaan?

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    deze mag op slot...
    het is namelijk doorgezet...
    bedankt voor het reageren allemaal alsnog

Deel Deze Pagina