Positie badkleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pinguin72, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus hoop dan maar dat dit een goede plek is.

Ik ben op zoek naar een winkel waar ze positiebadkleding verkopen, maar ook voor mensen met een cupmaatje meer;)

Als iemand een adres weet hoor ik het graag!

2. Bella7

Bella7 Lid

30 apr 2008
    14
    0
    0
    provincie Groningen
    Hoi,
    ik heb mijn badpak gekocht bij de baby speciaalzaak, daar hebben ze diverse modellen ook voor dames met een bovenkantje opf geheel een maatje meer.
    Volgens mij zag ik ze laatst ook nog bij de prenatal dus daar zou jet het ook kunnen proberen.

Groet,
    Bella

3. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Bij prenatal gaan de beha's al niet groter dan cup c, dus ik weet niet hoe het met zwemkleding zit? Ik vroeg me dit namelijk ook af ;)

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij prenatal ben ik al geweest.
    OOk bij verschillende lingeriezaken en een positiemodezaak.
    HEt is gewoon wat moeilijker als je flinke borsten hebt helaas, en ik vind het dan ook nog wel leuk dat het er een beetje vlot uit ziet ;)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb een positiebadpak van de h&m vind hem zelf erg leuk met een halter, heb zelf ook best wel een groot voorgevel,maar die past nog steeds prima hoor!

6. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ik ga morgen naar t strand en trek gewoon mn bikini aan die k al had...
    Vind namelijk de positiebadkleding veels te duur voor die paar keer dat k erin zwem, en ook ik heb moeite met het vinden van zwemkleding waar mn boezem in past ;) vind het dus wel best zo

7. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
  8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb bij prenatal gewoon bh's cup E gekocht hoor... Naar de badkleding heb ik niet gekeken, maar zal wel in dezelfde orde van grootte vallen?

9. Niet meer actief

10. goudlokje

goudlokje Actief lid

2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Hier in de cruquis bij Topshelf (grote sportzaak) verkopen ze grote maten en positiebadkleding. Tot cup G

11. Debby18

Debby18 Actief lid

2 apr 2006
    317
    0
    0
    Anita maternity gaat tot een vrij grote maat, weet alleen niet of zij ook positie badkleding verkopen. Ik weet niet waar je woont, maar in Eindhoven zit een lingeriezaakje dat heet "Nicky's Lingerie" en die heeft geloof ik tot cup J of iets dergelijks. Wellicht als je erop google-d dat je dan een website tegenkomt. Ik weet hoe vervelend het is, ik heb namelijk zelf cup 75F, en dan heb je vaak pech bij de normale winkels omdat je nergens inpast. Grote maten zijn ook vaak stukken duurder. Ik hoop dat je alsnog kunt slagen!

Veel succes!

Liefs xxx,

Debby

12. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Ik heb toentertijd hetzelfde topic geopend over badkleding. Ik heb zelf maat 40, maar cupmaat DD (toen nog tenminste ;) ) ik paste ook niet in de badkleding van de prenatal.
    Ik heb toen bij de wehkamp een positiebadpak gekocht van Adidas. Deze had een soort van afgesloten cups. Op de site van de wehkamp zie ik hem niet meer, maar misschien kan je het ergens anders vinden? Hij was ook maar 40 euro. Ik pas hem ondertussen niet meer omdat ik een grotere maat had moeten kopen, maar mijn borsten floepen er nog niet uit :)

13. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ik heb mijn tankini bij een lingeriezaak gehaald, een speciaal zaak dan. Geen hunkemoller of Livera.

Ik heb de tankini van anita. Www.anita.nl
    Als je bij badmode kijkt en dan zie je de Mellow Flowers. Ik heb cup E (normaal een C). Hij zit perfect. Hij is wel duur maar dat heb ik er wel voor over.

14. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hmpf, ik heb dus een badpak bij prenatal gekocht. Had overal gezocht en kon niets vinden waar mijn voorgevel mooi in paste. Mijn borsten zijn 3 cupmaten gegroeit... Maar ja, ik doe het er maar mee, anders is het ook zonde. Sowieso heb ik ook altijd last van de truitje die dan zo'n band onder de borsten hebben. Bij mij komt dat altijd bij m'n tepel uit haha echt suf hoor.

15. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Hier in leeuwarden hebben ze geen beha's in cup E, heb het zelfs nog gevraagd, is wel jammer want bij de livera ben je meteen 50 euro kwijt.

16. Callie

Callie Lid

10 nov 2007
    15
    0
    0
    Ik heb een gewoon badpak gekocht: bij de Wehkamp van Adidas. Dit badpak rekt gewoon lekker mee en volgens mij hoef je niet speciaal een zwangerschapsbadpak aan te schaffen!

17. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Heb gisteren toevallig bij de Hema cup E gekocht voor 8.60 euro :D

Maar over badkleding gesproken, ik heb mijn badpak bij de Livera gekocht.

18. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

OOk niet als je een mega buik hebt? Die van mij is al aardig groot en kan me zo voorstelen dat een normaal badpak te strak gaat zitten. Al flubberen die dingen wel onwijs uit...

19. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ik heb in Hunkemoller gewoon een Tankini gekocht die een maatje groter was dan ik normaal heb. en dat kan ik volgens mij dan derna ook nog wel aandoen :) was trouwens nietzo duur in zijn geheel 15 euro. en het waren nog geen solden...

nu zijn mijn borsten ook serieus gegroeid... ik paste altijd in een C en soms in een D nu pas ik in een D (geen C meer) en soms zelfs mijn moeders bh's een E dus... :s :oops:

20. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    WOW!
    Ook ik was haastig opzoek naar leuke, mooie badmode.
    Bedankt voor de tip, wat betreft site: www.lingerievoortwee.nl
    want daar heb ik mijn tankini zonet besteld.

Super!

Suc6 allemaal ;)

Deel Deze Pagina