Hallo ik ben zwanger van mijn 4e kindje.ongv 5 weken en 2 dagen. 3 uit vorige huwelijk en nu 1 van een andere jongen waar ik niet mee samen ben. Tijdens mijn huwelijk 3 miskramen gehad. Ik sta er nog elke dag bij stil en nu juist meer omdat ook dit weer fout kan gaan. Hoe doen jullie dat ? Zetten jullie het van je af ? Of gaan jullie er ook elke dag bij stil staan ? Het zwanger zijn van een andere jongen levert al stress omdat ik niet weet wat ik verwachten moet. alvast bedankt allemaal
Het was wel gepland? Ja het is moeilijk om dan vertrouwen te hebben als het al vaker is misgegaan, dat snap ik wel Het is proberen om vertrouwen te hebben en afwachten maar. Hoe ver was je bij je eerdere mk'en?
Echt gepland niet maar zeer welkom bij mij. Stond alleen met 3 kinderen dus een 4e kan ook wel. 2 miskramen rond 6 weken en 1 met 14 weken.
Ik snap het eigenlijk ook niet zo. Weet de vader het ook al? Maar ontopic: tja mk kun je niet voorspellen. Ik hoop voor jou dat het geen mk word.
We wouden het in eerste instantie heel graag. Maar toen we steeds vaker ruzie kregen wou hij t wel maar ik.twijfelde heel erg door de ruzies. Weer aan de pil begonnen vorige maand maar te laat....en nu dus zwanger. Had t kunnen verwachten en ben er ook heel blij mee laat dat voorop staan. En heb hem toen dus de deur gewezen. Dit is wel.totaal off topic en heb nu al genoeg problemen door dit alles en de hele situatie. En wil hier niet in details treden zodat jullie het allemaal wel zullen snappen t is nogal een lang verhaal en dit topic ia daar niet voor bedoelt.
Hier 5 missed abortions gehad rond de 12 weken. Uiteraard ben ik onzeker en bang. Maar in tegenstelling tot bij mijn jongste (oudste hebben we geadopteerd) heb ik besloten om niet negen maanden in angst te leven. Dat wil ik niet meer. Dat heb ik al eens gedaan en dat heeft ervoor gezorgd dat ik niet kon genieten. Gisteren had ik een onzekere dag, vandaag niet. Woensdag eerste echo en dan hoop ik dat we een mooi krachtig hartje zien plus goede groei...ik kabbel de dagen door en heb het druk zat met mijn kids werk en huishouden en op het moment voel ik me gewoon vet ziek. Misseliujk. Dus heb je geen puf om je druk te maken.