Hoi, ik heb gelukkig nog steeds (ruim 33 weken) geen last van zwangerschapsstrepen. Zou dat betekenen dat ik ze ook niet krijg? Wanneer begon het bij jullie?
fijn dat je er nog geen last van heb! hoop voor je dat het zo blijft!wat niet is kan nog komen, heb nu zelf sinds 2 weken en is aardig uitgebreid nu! en die jeuk ervan nu ppff wordt er gek van ! oja foto in album!
hier een maanlandschap op mijn kont en een mega geklapte huid op buik en heupen ! smeer vanaf dag 1 en heb het vanaf een week of 16/17 al
tja ik hoop voor je dat het meevalt, maar wat pinguin al aangeeft heb ikook al eens van iemand gehoord die het met de bevalling zelf kreeg... erg laat dus pas... dus het is afwachten en hopen dat het zo blijft als het is!
Ik heb ook niets gehad tot een week of 36, daarna Foto staat in mijn album. (let niet op mijn suffe blik, foto is genome tussen twee ween door!)
ik heb gelukkig nog nergens last van.maar ligt ook aan je huid denk ik.... ik ben van mezelf niet erg slank en was 13 kg.afgevallen voor mn zwangerschap.dus mn huid is wat soepeler en staat niet zo heel erg strak. dus rekt t wat makkelijker mee.maar kan me voorstellen als je een strakke buik van jezelf hebt dat je sneller strepen krijgt.zijn natuurlijk gewoon uitscheuringen onderhuids omdat je huid strakker wordt lijkt mij....
Ik heb sinds een aantal weken striae op mijn heupen, denk vanaf week 35. Het valt nog mee maar het wordt al wel meer. Mijn buik is nog helemaal streepvrij, ben benieuwd of dat zo blijft. Wel raar, mijn buik staat heel strak, maar geen streep en bij mijn heupen voelt het helemaal niet strak, maar blijkbaar onderhuids wel. Bij een collegaatje van mij schoten de striae er trouwens tijdens de bevalling in...
Ik ben van mezelf ook niet echt slank en voordat ik zwanger werd 8 kilo afgevallen, maar dus toch wat striae, terwijl ik het idee heb dat mijn huid dus niet erg strak is bij mijn heupen.
Hier ook nog niks geen strepen... Ben bang dat het niet zo gaat blijven. Voel het enorm trekken. Je hoord ook wel van mensen die echt pas de laatste dag of zo strepen krijgen. M´n schoonzus is 2 x bevallen, 2x een enorme buik en geen streep te zien. Ligt ook erg aan je huid type denk ik. Maar we houden moed en smeren er vrolijk op los. (En ja, ik weet dat dat niet helpt, maar ik doe het toch... )
ben zelf 30 kilo afgevallen, maar m'n buik is net een maanlandschap nu. vooral de laatste weken is het hard gegaan
Ik had ook nog genoeg vel over naar mijn idee, maar deze week is het toch echt begonnen met gekriebel1
Tot 38 weken was er bij mij met de eerste geen streepje te zien! Wat was ik blij! Helaas is onze dochter pas na 42+3 geboren... Tja...
ik heb het ook niet gehad pas na 37 weken kwamen er een paar strepen ik moet zeggen dat ik daar enorm van baal dus ik smeer 2 keer per dag alles in.
Ik heb geen enkel streepje gekregen tijdens de zwangerschap. Was 25 kilo aangekomen en naar mijn idee mega! Ik ben van mezelf erg slank, misschien zit het wel in de genen! Mijn moeder heeft bij alle drie haar zwangerschappen ook geen streepje opgelopen.....
hier met 40 weken geen streep te zien, 41 weken hmm toch een paar streepjes. 42 veel striae helaas is onze meid 42 weken en 1 dag blijven zitten! maarjah ze had t vast goed daar binnen!