11 weken zwanger en zo ellendig!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lieska, 5 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieska

lieska Actief lid

13 mrt 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik ben ondertussen 11 weken zwanger en ik ben nooit echt heel misselijk geweest. Af en toe wel eens met vlagen. Ik had voornamelijk heeeeeel veeeeel honger. Ik was wel heel moe.

De laatste dagen zijn echt verschrikkelijk. Ik kan bijna mijn bed niet uit, ik slaap waar ik sta, voel mij ellendig, heb hoofdpijn, mijn eten smaakt niet meer, verstopte neus...

Is dit normaal bij 11 weken pas? Dit wil toch niet zeggen dat dit heel mijn zwangerschap zo gaat blijven hé?

Zucht ik ben ten einde raad, krijg een hele zware week volgende week en ik had gehoopt tegen week 12 toch mij al wat beter in mijn vel te voelen. Het tegenovergestelde is waar :(

Wie kan mij helpen?

2. Coconut

Coconut Actief lid

31 jul 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde. Vandaag ineens braken en misselijk, nooit eerder ghad, ook niet in de vorige zwangerschap. Ben nu 11 weken 5 dgn.

Even afwachten, misschien is het snel voorbij...

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hier 10 weken en af en toe ook hondsberoerd. Had ik m'n vorige zwangerschap helemaal niet. Hopelijk voelen we ons snel beter!

4. lieska

lieska Actief lid

13 mrt 2013
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is te hopen zeg! Amai en ik die dacht dat ik er nog goed vanaf ging komen ;)... mis gekeken!

5. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik was ook erg misselijk en extreem vermoeid, dat ging met 14 weken gelukkig over. Nu heb ik last van brandend maagzuur, maar ben gelukkig niet ( of nog niet ) vermoeid:)

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat gaat na verloop van tijd over :) (althans, bij mij)

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Niet om je dag te verpesten... Maar bij mij begon het toen pas erg te worden en zwakte af met 20 weken....

8. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Ik ben ook in week 11, de moeheid wordt bij mij nu al beter. Moet wel zeggen dat ik thuis zit doordat ik vorige week echt super vermoeid was. Ik heb nog als symptomen: veel honger, gevoelige borsten, brandend maagzuur en ik moet op tijd iets in mijn mond steken anders ook misselijk. Hoop dat je je snel beter gaat voelen.

9. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gehad. Zo zat ik de ene dag nog bij de verloskundige te verkondigen dat ik weinig klachten had en zo hing ik de volgende avond de hele avond boven de wc......toen was ik dikke 10 weken. Heeft tot ongeveer 13 weken geduurd. Nu voel ik me aardig beter. Niet meer misselijk. Soms nog wel moe!

10. leonie85

leonie85 Lid

9 jan 2013
    32
    0
    0
    financiele dienstverlening
    Brabant
    Ik ben nu een paar dagen terug van een vakantie naar Cuba, daar hebben zowel mijn vriend als ik wat last gehad van diarree/buikgriep. niets verontrustend dacht ik. Maar sinds gisteren ben ik misselijk, heb nog steeds buikloop, giga hoofdpijn (net of iemand een dik/scherp touw van oor tot oor door me hoofd trekt van links naar rechts) en zie ik slecht, ben ik duizelig. Ik weet niet of dit laatste komt door concentratieprobleem of iets anders. Ik maak me nu toch wel zorgen. Ik werk nu nog gewoon, maar niet meer optimaal. Alles kost me zoveel energie/pijn. Is dit normaal?? moet ik me zorgen maken??

Deel Deze Pagina