Krampen, steekjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lilian79, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Vraagje of er meer met deze " dingen" zijn rond de 14 weken zwangerschap....ik heb sinds gisteren last van menstruatieachtige krampjes, niet pijnlijk meer dat je het " voelt" en wat kleine steekjes links onderin m'n buik....in het begin van de zwangerschap had ik dit ook die menstruatieachtige pijn maar dat was eigenlijk weg. Maar nu heb ik het dus weer... Vanochtend ook wat har buiken en ik heb toch nou niet echt bijster veel gedaan, rondje et de honden gelopen van een kwartiertje. Ben ook een beetje licht in m'n hoofd en een beetje misselijk .... Niet dat ik moet spugen maar ook niet " lekker" zeg maar. Dus een aantal vage dingetjes ... Meer di dit hebben ( gehad)? Moet ik me zorgen maken? Zwangerschap nummer 3 is dit maar kan het me niet herinneren van de andere keren dit vage gevoel....

2. browneyes

browneyes Actief lid

17 jun 2010
    406
    0
    16
    Was toevallig vandaag bij mijn vk en vroeg of het normaal was dat ik wat menstruatie krampjes voelde. Bij mij komt het puur door het groeien van Mn baarmoeder. Maar als je je zorgen maakt gewoon even je vk bellen.

3. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Hier heb ik het ook nog af en toe die menstruatiekrampjes. Eigenlijk de hele zwangerschap dat het af en toe komt en die steekjes zijn van het groeien.

Maar als je er niet op gerust bent ook door je andere vage klachten zou ik gewoon even de verloskundige bellen.

Deel Deze Pagina