Ik ben bijna 5 weken zwanger en al bijna een week last van een pijnlijke onderrug . Soms ook wat steken/zeurderige pijn in onderbuik. Dit heb ik niet bij mijn andere zwangerschappen gehad. Zit me helemaal gek te maken (heb ook mks gehad) dat het fout gaat. Had gister wel een knaller van een test! Wie had er ook zo'n erge pijn in onderrug??
ik had het ook, rond 5enhalve week ging het ergste weg, nu zo nu en dan een dag, maar niet meer zo extreem. 1e echo is geweest, die was goed, de vk zei dat het lag aan het verweken van je spieren door hormonen
Had het in mijn vorige zwangerschap ook.. maar dat kwam ook omdat ik toen best een spurt maakte. Had al vrij vroeg een aardige buik.
Ik had dat bij deze zwangerschap en bij die van mijn zoontje ook hoor. volgens mij trok het na een week of 6-7 weer wat weg.
Misschien heb je een vastzittend si gewricht. Op internet zijn genoeg oefeningen te vinden om een pijnlijke en stijve rug weer soepel te maken. Dat helpt enorm, als je ze elke dag braaf doet. En anders even naar de fysio maar die zal je ook wel oefeningen meegeven.
Ja ik had dat heel erg, maar helaas heb ik dat nu nog, maar dat komt door me bekkeninstabiliteit (heb ook erg last van me heup etc) Heb je je al laten testen op blaas ontsteking? Want toen mijn zus zwanger was had ze dat ook heel vaak die pijn in de onder rug en dat bleek elke keer een gevolg/symptoom van blaas ontsteking te zijn (zodra de blaas ontsteking weg was bij haar was de pijn in der onder rug ook weg
Klinkt heel bekend! Rond de 5e en 6e week heb ik ook vreselijke rugpijn gehad, vooral in mijn onderrug. Ik maakte me erg veel zorgen omdat ik dit van mijn eerste zwangerschap helemaal niet herkende. Maar inmiddels al weer 32 weken. Met 1,5 à 2 weekjes was ik er weer vanaf.
Ook hier, vanaf dat ik in de vijfde week was last vanijn rug. Nu al een maand niet meer zwanger, maar krijg bij het minste weer last. Moet even een afspraakaken met de fysio
Ben niet de enige hihih. Ik hoop dat het weg trekt. met mijn werk is het ook niet fijn..kom met nog ergere pijn thuis AnkeM bedankt voor de tip ik ga even zoeken
Oooh ik zat eraan te denken om een topic te maken omdat ik ook zo'n pijn had. Hier komt het vooral 'savonds .. vraag vriendlief dan even om over m'n rug heen te wrijven, helpt niet maar is wel fijn. Hoort er dus bij zoals ik lees, al weer een stuk gerust gesteld!
Ook hier last van mijn onderrug, gelukkig maar 1 dag in de week maar toch. Had het afgelopen zondag nou wist niet meer hoe ik moest gaan zitten of liggen. Was met de was bezig, nou mannetje moest er mee verder gaan kreeg niet eens meer een spijkerbroek omhoog hahaha. Warme kruik hielp helaas niet echt maar ja mag niet klagen met 1 dag in de week pijn!