Als ik langer zit dan 10 minuten krijg ik last van mijn ribben aan de rechterkant (buikzijde). Voelt een beetje als een zeurende pijn, erop drukken geeft iets verlichting, maar fijn is het niet. Weet iemand hoe dit komt en wat ik hiertegen kan doen? Heb het inmiddels al ruim een week..
Ja hier hetzelfde. De baby zit er tegenaan op sommige dagen en dat voelt niet fijn. Een soort druk op je ribben. Je voelt dat ze naar buiten worden geforceerd. Sommige dagen ligt de baby wat meer naar beneden of in elkaar en dan is het stukken minder of helemaal weg!
Hier ook heel herkenbaar, bij mij s het ondertussen zo erg dat ik niet eens meer op m'n zij kan liggen zonder pijn Enige wat helpt is bewegen en de baby af en toe even stiekem wat naar beneden duwen met d'r kontje Sterkte!
Heb dit ook weken lang gehad. Zeer pijnlijk omdat de kleine daar het liefste lag met der kont, klem tegen ribben aan. Is bij mij pas weggegaan nadat ze oa gaan zakken met 37 weken, niet heel positief nieuws dus voor je
Bij mij ligt de kleine ook met haar billen tegen m'n ribben. Je kan er weinig tegen doen. Ik wissel vaak van houding of ga op de bank liggen