spannend

Discussion in 'Eerste symptomen' started by vally, Jul 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vally

vally Niet meer actief

Beste allemaal,

Mogelijk heb ik erg vroeg mijn eisprong gehad rond dag 8 of 9 (enorme druk op de heupen en rond op dag 9 was de pijn weg). Op dag 11 ervaarde ik wat krampjes in mijn onderbuik en op dag 15 kon ik bijna niet lopen van een spierpijn gevoel in mijn baarmoeder streek. Dit is na een paar dagen weer weggegaan. Vanaf die tijd blijft het een beetje "rommelen" in mijn buik (steekjes, krampjes). Ook lijkt mijn buik wat "opgezwollen" en zijn mijn borsten opgezet maar doen nog niet veel pijn (wat ze normaal tijdens mijn normale cyclus wel doen!). Verder last van kortademigheid en duizeligheid (licht in het hoofd). Omdat ik vrij vroeg mijn eisprong heb gehad...moet ik dan ook wachten met testen tot mijn N.O.D.? Ik zit nu op dag 19 en het begint ondertussen wel te kriebelen....

Liefs Vally

2. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(Belgiƫ)
    zou toch wachten tot je nod hoor want bij te vroeg testen is de teleurstelling te groot alst negatief zou zijn vind ik!
    Ik had op 10 dpo getest en zag een licht licht streepje en da geeft je hoop en huppa 2 dagen erna ongesteld!!
    Ik ga nu deze ronde proberen ook te wachten tot nod!
    En dan testen en hopen een 2e streep te zien:D

3. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Je kunt beter wachten tot je NOD, echt!
    De kans is er dat je ondanks een positieve test gewoon ongesteld word. En de meeste vruchtje worden afgestoten voor je NOD, en mocht het zo zijn..... Dan is het allemaal nog vervelender voor je. Omdat je dan weet dat de kans groot was dat je zwanger was!

4. vally

vally Niet meer actief

Ik ga netjes wachten. 3 augustus zou mijn NOD zijn, dus nog een weekje geduld.

Mijn borsten gaan ondertussen meer pijn doen, het blijft wat rommelen in mijn onderbuik, maar heb helaas vandaag heeel heeel heeeeel licht wat bloed gevonden. Hoeft niets te betekenen, maar heb dit 2 rondes geleden ook al meegemaakt, en helaas toen ongesteld geworden. Nog maar even afwachten dus...

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Die druk klinkt als groeipijn van de follikel(s). De sprong zelf zou je alleen kunnen voelen door een plop.
    Eisprong rond dag 8/9 is veel te vroeg. Niet genoeg tijd om te groeien, dus wacht het nog even wat langer af.

6. annick1984

annick1984 Bekend lid

Sep 18, 2013
    969
    47
    28
    Female
    Hoogezand
    TS, ben je allang van de pil af? Wat is je normale cyclus?

@ Nephthys, als de TS een cyclus heeft van 26/27 dagen, kan ze toch wel een eisprong hebben gehad op dag 8 of 9?

7. vally

vally Niet meer actief

Ik heb eind maart mijn spiraal laten verwijderen, tijdens spiraal was mijn cyclus 27 dagen. Na verwijderen was dit 28 - 26 - 33 - 25 - ? (huidige cyclus). Ik hou nu rekening met het gemiddelde van 28 dagen.

8. annick1984

annick1984 Bekend lid

Sep 18, 2013
    969
    47
    28
    Female
    Hoogezand
    Dan kan je inderdaad je ei wel op dag 7 of 8 gehad hebben. (dus wat je voelde)

9. vally

vally Niet meer actief

Helaas vandaag ongesteld geworden.....op dag 22!!! :(

Share This Page