11 wk zwanger, hij wil scheiden

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door vaamrile, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    dapper hoordikke knuffel meis

2. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Jeetje meid wat vreselijk! Het is niet niks zoals je het schrijft! Lijkt me al erg genoeg dat je relatie op de klippen loopt terwijl je zwanger bent maar dat er al een ander is, is nog veel erger.

Heel goed dat je hem geen bedenk tijd hebt gegeven, je bent meer waard dan dat!

Ik wilje heel veel sterkte wensen!

3. veronika

veronika Niet meer actief

@Vaam en @ Jenna, wat een ongelofelijk ongeluk treft je dan, vlak nadat je juist zo gelukkig was met het beebje. Ik kan me niet voorstellen hoe rot jullie je voelen, maar je hele toekomst ziet er anders uit natuurlijk nu. Ik wens jullie veel sterkte, je moet er toch doorheen, elke dag uitzitten maar en proberen heel lief te zijn voor jezelf! en zorg te vragen van wie je dierbaar zijn. Geef jezelf de tijd om je leventje weer op orde te krijgen, uiteindelijk kun je het ZEKER ook zonder die @#CKEL@@NKN.

Heel veel sterkte en

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hoi meiden,

Het gaat echt met ups en downs nu. De ene keer kan ik rustig met hem praten en de andere keer maak ik ruzie met hem. En dat ik kwaad ben dat heeft hij ook verdiend.

Maar ik wil zo niet verder, want ik kwets er mijzelf mee en dat kan nooit de bedoeling zijn. Ik wil uiteindelijk met hem door 1 deur kunnen, maar of dit ooit zal kunnen..ik weet het niet.
    Dit zal heel erg afhangen van de relatie die hij nu heeft. Als hij bij haar blijft zal er altijd een bepaalde woede blijven en als hij uiteindelijk alleen komt te staan of een andere relatie krijgt, tja hoe ben ik er dan onder. We zullen zien....kon ik maar in de toekomst kijken.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, jullie zijn heel sterk om het zonder hem ook aan te kunnen.

Kop op en er zelf voor gaan.... Ze verdienen jullie niet

6. jeetje meid! heel veel sterkte!

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Nog meer op mijn dak.

Kreeg vanmorgen bij de vk te horen dat de echografist een nekplooimeting gedaan heeft, omdat ze een afwijking zag. Deze bleek 2,2mm te zijn en nu adviseren ze me om een combinatietest te doen. Weer weken in spanning om de uitslag. Het kan er ook wel weer bij

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jeetje meis wat een gedoe... dat ze dat nu al kunnen zien dacht pas met 20weken

9. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Nee, tussen de 10 en 14 weken kan een nekplooimeting gedaan worden.

10. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Jeetje, wat een verhaal zeg. Sterkte hoor, in deze moeilijke tijd die zo blij had moeten zijn.

Ik hoop dat het je lukt om je verdriet een plekkie te geven en je vervolgens te richten op de komst van je kleintje. Ik gun je kindje een moeder die stabiel is en die alleen maar sterker uit deze periode komt. Je kindje moet het tenslotte zien te redden met een vader niet blijkbaar niet al te stabiel is en niet verantwoordlijk in het leven staat. Ik hoop dus echt dat het jou lukt om die rol op je te nemen, je te richten op je uk en het gezin dat jullie saampies gaan vormen.
    Sterkte hoor, ook met die meting. Als ik jouw instelling hoor (mezelf niet teveel aandoen door hem een ultimatum te stellen) klink je sterk genoeg om dit aan te kunnen!

11. StinkySocks

16 mei 2007
    95
    0
    0
    Wat zal ik zeggen voordat je nog meer in de shit raakt .....
    Zorg voor een goede advocaat 8) 8)
    Id mooie praatjes maar er gebeurd niets ......
    Laat je niet gek maken ...Ik ben nu een jaar later en begrijp er nog steeds niets hoe, waarom, wat .....antwoord heb ik nooit gekregen.
    Het idd waar als je denkt dat het niet erger kan worden ...gebeurt er weer wat .....
    Probeer je te focusen op je baby :D deze heeft nu alleen jou nog.
    Deze houd 100% van jou en gaat voor jou, vergeet dat niet :baby:

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hoest nu meissie?

13. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ok een stukje theorie:
    de intense verdriet duurt een week. je overlevings instinct zet de knop al iets om en je gaat al na de toekomst kijken zonder hem. daarna voel je je na een maand stuk beter en heb je aardig beeld van wat JIJ nu wilt. dit zegt niet dat je hem geen eikel meer vind maar het heeft een plekje gekregen. en je beseft dat dezae eikel een bijzaak is geworden.
    dit bijza(a)kje wordt met de tijd steeds meer een bijzaakje. op een gegeven moment denkt je alleen nog maar aan je kind en dat hij maar goed voor hem moet zijn. je kind is nummer 1 en hij ergens tussen de 500 en 1000. op naar zelfstandig leven waaroin je heel gelukkig bent met je kind. en wie weet dat er een leuke vent langs wandelt die hem niet gelijk peert zodra zijn leuter begint te steigeren. geloof mij die zijn er en deze is jouw niet waard. maargoed dit is maar theorie gevoelsmatig geloof je hier niet in. bekijk het over een jaar nog maar eens terug. voor nu heel veel sterkte met de nekplooimeting ( heb ik ook gehad) is heel spannend maar ook heel leuk. en je bent een sterke vrouw! ook dit kunnen wij aan. veel beter dan die mannen.

14. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Meid ik heb geen woorden voor je verhaal.
    Ontzettend veel sterkte en blijf een klein beetje positieve energie houden voor je kindje.
    Samen met je kindje kom je er ook.

15. cocoflanel

cocoflanel Nieuw lid

29 apr 2008
    1
    0
    0
    Rotterdam
    hey meid,

Onwijs heftig en helaas voor mij ook zo herkenbaar.. Ik ga heel de dag door emoties waar ik juist niet doorheen wil gaan. Niks doet zo'n pijn dan liefdesverdriet. Ik weet ook na een eerdere lange relatie dat dat gevoel echt slijt en over gaat. Nu ben ik zelf 2 weken geleden in de steek gelaten en inmiddels 20 weken zwanger, dacht dat we happy waren en nooit verwacht van hem dat hij niet meer verder wil omdat hij ''het niet meer aankan''. Ik merk dat het moeilijk is om te genieten terwijl je je zo rot voelt en je over dingen na moet denken waar je echt niet over na hoort te denken als je zwanger bent, zo onnatuurlijk ook.... Ik heb ook echt het idee dat mannen hun geweten of emoties uitschakelen in dit soort situaties...Maar goed, karma zegt what goes around comes around.. ;)
    Ik hoop dat je veel steun kan halen uit je omgeving en ook te weten dat je echt niet alleen bent, dat geeft mij op dit forum veel steun.
    Als je wilt praten kun je me ook altijd een pb sturen.
    Hang in there en echt hoor die losers :evil: zijn we liever kwijt dan rijk!
    Liefs

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je?
    Groetjes Marijke

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met je gaat ? en hoe de nekplooimeting is afgelopen ?

groetjes maika

18. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hoi meiden,

Bedankt voor al jullie lieve woorden. Sorry dat ik niet eerder van me heb laten weten, maar kreeg ook ineens geen berichtje meer in mijn inbox dat er nieuwe meldingen waren.

Met mij gaat het inmiddels een stuk beter. Het huis staat te koop en aankomende woensdag hebben we een afspraak met de scheidingsmakelaar. Dit zal allemaal nog wel emotie's gaan losmaken...zowel bij mij als bij hem, maar ik ben er nu in ieder geval heilig van overtuigd dat het tussen ons nooit meer had gewerkt.. Het blijft toch tussen je in staan.
    Hij is een hele lompe l*l geweest door die verliefdheid gewoon de vrije hand te geven en zover door te gaan totdat hij geen raad meer wist met zijn gevoelens. Egoistisch dus.. Maar gedane zaken neem geen keer en ik kan er dus niet op blijven terugvallen. Ik moet verder en ga weer gelukkig worden....reken daar maar op!

De nekplooimeting was overigens redelijk...ik heb een kans van 1 op 839. Dit valt niet onder verhoogd risico, maar zelf vind ik het nog best veel. Van de meeste hoor je kansen van 1 op 5000 of zelfs 1 op 10000. Maar ik heb me er wel bij neergelegd hoor.

Vorige week bij de vk geweest en het was goed gegroeid en ik heb een mooi hartje gehoord :).

Nogmaals bedankt voor al jullie reactie's. Ze doen me echt goed!

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    als je straks een eigen huisje hebt kun je samen met je kindje een nieuw leven beginnen. je klinkt heel positief en het komt vast allemaal goed! laat je af en toe weten hoe het gaat?

20. Niet meer actief

Woow, ik heb de 1ste bladzijde gelezen...
    En daar las ik dat je heel diep in de put zat, heel begrijpelijk!
    Nu lees ik deze bladzijde en ik zie een positieve dame die in het leven staat!

You Go Girl, Knuffff

Deel Deze Pagina