kleintje er met 8 weken mee opgehouden

Discussion in 'Miskraam' started by jenneke 10, Feb 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jenneke 10

Sep 24, 2007
    22
    0
    0
    camping medewerker
    kootstertille
    wie weet of dit normaal is of heeft dit ook meegemaakt.
    vorige week ben ik naar de verloskundige geweest en zou ik toen 9 weken en 1 dag zwanger zijn.
    helaas bleek er geen hartslag te zijn en was het vruchtje maar 8 weken volgens de meting.
    Ik heb helemaal geen bloedverlies of buikkrampen gehad.
    Morgen moet ik naar de gyneceloog toe voor een echo en we bespreken wanneer we de currratage gaan doen.
    Het blijft een gek gevoel dat mijn lichaam nog steeds niks afstoot.
    Wie heeft hezelfde gehad.
    We zijn erg verdrietig maar gelukkig hebben we een heel goed voorbeeld een hele mooie gezonde dochter.

2. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Jul 17, 2008
    615
    96
    28
    Tussen Arnhem & Nijmegen
    Hoi Jenneke,

Helaas heb ik het ook meegemaakt. Kwam bij 10,5wk bij de VK voor 1e echo en toen bleek het al bij ca week 5/6 misgegaan te zijn. Heb ook nooit geen bloedingen en/of krampen gehad en uiteindelijk bij 11,5wk een curretage gehad.
    Vond (en vind nog steeds) het heel vreemd dat mijn lichaam er zelf niks mee heeft gedaan en mij al die tijd in de waan heeft gelaten dat alles goed is.
    Had wel rekening gehouden dat het mis kon gaan in die eerste weken, maar hier had ik echt geen rekening mee gehouden.
    Wens je in ieder geval heel veel sterkte! dikke knuffel!

Liefs Kaatje

3. jenneke 10

Sep 24, 2007
    22
    0
    0
    camping medewerker
    kootstertille
    Dankje voor je andwoord kaatje.
    Dan komt het in ieder geval meer voor helaas.
    Het is echt een heel raar gevoel dat je lichaam niet reageerd.
    Was het bij jou ook zo'n klap?
    Zie dat je nu weer zwanger bent gefeliciteerd we hopen als alles achter de rug is ook weer een poging te wagen.

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Het is een medisch feit en of je erop zit te wachten weet ik niet... maar misschien kan het enigszins helpen in je verdriet...

Bij een zwangerschap in het eerste trimester zijn er een tweetal keerpunten... de risicovolle punten wanneer het mis kan gaan.... En dat is bij 5 a 6 weken en bij 8 weken...
    Vaak als het vruchtje deze twee punten goed doorkomt gaat het verder ook wel goed... Heb je de risicovolle punten gehad zeg maar...

Desalniettemin is het een rotervaring! Ik wil je dan ook graag heeeeeel veel sterkte wensen meid en verwerk het aub goed... Het is immers niet niks een mk meemaken (weet ik uit ervaring). Onderschat het niet voor jezelf...

Succes en sterkte!

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hier ook 1 :(

hoorde 8jan dat het hartje ook met 8-9wkn was gestopt ik zou toen precies 10 wk moeten zijn maar helaas.

ook helemaal geen druppel bloed of buikpijn of wat dan ook

me lich. hield me volkomen voor de gek was nog steeds doodmisselijk +braken mega boobs er kwam zelfs wat witachtig spul uit (melk?)

maar helaas en of het een klap was? zeer zeker

ik kreeg voorgesteld binnen 5 dgn een curretage
    dit was een donderdag, vrıjdag een beetje door laten dringen wat er allemaal was gebeurd. en ben zaterdag gecurreteerd.

het idee dat mn baby dood in me 'leefde' kon ik niet verdragen

het is en bijft moeilijk maar ik hou nog steeds van mn baby het heeft natuurlijk geleefd dus het IS EN BLIJFT mijn kind.

heel veel sterkte,

het komt helaas meer voor dan we denken,

liefs, nisa

6. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Jul 17, 2008
    615
    96
    28
    Tussen Arnhem & Nijmegen
    Ja, het komt helaas vaker voor dan we denken (daar ben ik inmiddels ook wel achter via dit forum). En het was inderdaad echt een hele klap, had met veel rekening gehouden, maar niet hiermee. Boem! in een keer van je rose wolk!
    Gelukkig is de curretage 100% meegevallen en zijn we vrij snel nadat mijn cyclus weer op gang was opnieuw zwanger geraakt. Hoop dat dit voor jou ook het geval is!
    En wat je in je eerste bericht ook al zei: je hebt een goed voorbeeld dat het ook gewoon goed kan gaan!
    Sterkte morgen bij de gyn en met de curretage!

Share This Page