hoi, ik ben op zoek naar een legging, xs-s, in kleur zwart en lichtgrijs. vandaag bij prenatal en miss etam geweest maar nee. heb zelf verschillende leggings van vanillia, maar deze knellen bij buik. er zit 94% katoen in en 6% elastaan en ze blijven zoo mooi. eigenlijk wil ik dezelfde maar dan een waar mijn taille in kan... wie o wie kan me helpen..
Ik hoorde dat ze bij Esprit hele fijne zwangerschapsleggings hebben...geen idee natuurlijk of ze ook degene hebben die jij zoekt... x
ik heb hele mooie leggings bij JA JA nu komt het bij de zeeman vandaan ze blijven super mooi en passen goed om me buik heen.. ik had ze bij me eerste zwangerschap al.. dik 2 jaar terug en nu draag ik ze weer.. waarom hele duren kopen als je voor 1.29 bij de zeeman ook hele mooie heb in alle kleuren xxx
Wij (prenatal) hebben wel grijze en zwarte (trouwens ook nog blauwe en witte) leggings die jij bedoelt. Vanaf mt. xs. In welke winkel ben je geweest?
Ik heb zo'n pakketje van de H&M met een legging, buikband en truitje. Zitten allemaal super lekker. (Zat in een stoffe tasje allemaal bij elkaar). Ik heb zelf maat s, weet niet of ze ook xs hebben...
Ik heb mn legging bij de Hema weg. van Mama Basic. Bij ons bij de Hema is het niet te koop maar je kan het gewoon via internet bestellen en dan wordt het bij de dichtsbijzijnde winkel afgeleverd. Is geloof wel dat het alleen zwarte zijn... Ik vind ze erg fijn zitten... en niet duur..
maar meiden, ik wil niet zo´n dikkere die onwijs gaat uitlubberen bij knieholtes etc. daarom graag katoen en elastaan mix en niet zo´n dikke... liefst met een heeele subtiele lichte glans erover heen.. ik ben bij de prental op vredenburg in utrecht geweest.. maar henm, zeeman zijn misschien ook goede opties..
wat gek! Ik heb twee heerlijke leggings (waaronder een licht grijze) bij miss etam vandaan! met een flinke buik voor die ik nu nog wat hoog optrek maar steeds beter gaat zitten...ander filiaal??
Als je toch op vredeburg ben moet je ff bij wonder woman kijken. Die hebben vanalles en nog wat! En blijven super mooi! Ik loop m'n hele zwangerschap al in leggings, heerlijk! Van WW vind ik ze het fijnst. Anders idd h&m of op de markt.
Ik draag m'n legging onder m'n buik. Irriteer me mateloos aan zo'n lap stof over m'n buik. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Heb 1 legging met buik van de h&m maar die heb ik nooit aangehad.
hahaha daar irriteer ik me ook aan, vind dat verschrikkelijk, gisteren nog de stad in geweest utrecht, maar hier in nieuwegein zit ook een wonder woman, ga daar wel eens even kijken.. Moet je van wonder woman een maat groter nemen of past je eigen maat ook gewoon tijdens de zwangerschap ?
Ik pas gewoon m'n eigen maat nog wel, maar wordt ook alleen maar dikker bij m'n buik, verder niet. Gewoon ff 2 maten mee de pas hokjes in nemen!! Succes met shoppen!
Ik heb ze van Only...zijn niet echt dik en blijven mooi zwart. Zit ook echt niet strak om de buik, want ik draag ze nog en ben 38 weken zwanger! Zitten wel onder je buik, maar ik draag er langer hempje overheen..... Zelf vind ik die hogere leggings niet zo prettig en je ziet altijd zon rand op je buik..... Succes met zoeken