Ik zag op www.roosjes.eu echt mega mega leuke schoentjes/slofjes. Op de site staat dat je deze slofjes vanaf 0 maand aan mag. Is dit ook wel zo? Is dit niet slecht voor de voetjes?
waarom zou het niet mogen? ze lopen toch nog niet en als ze niet te klein zijn, doet het toch niks verkeerds met de voetjes.
Lijkt me niet. Maar eerlijk gezegd vind ik het helemaal niets. Slofjes zijn handig als ze gaan lopen omdat ze stroef zijn, maar op dit moment vind ik ze nog niet handig. We hebben ze wel, we hebben 2 paar gekregen, maar ik trek ze mijn zoontje nooit aan.
Kan al wel hoor, zou het niet doen nog met dit weer, is niet echt nodig, maar echt kwaad kan het ook niet. Mijn zoontje had ze ook al heel jong, maar dat was meer tegen de kou.
Mij leek het leuk straks bij haar doop onder haar dooppakje. Maar dat is pas in september nu is het wat warm
Kan prima voor onder een dooppakje, schattig juist! Idd, het is nu wat warm maar als je ze leuk vindt zou ik ze gewoon kopen. Mijn dochter heeft ook regelmatig roosjes aan gehad en nu nog als het iets kouder is. Ze zijn ook zooo leuk!
Dat kan prima, zolang ze maar groot genoeg zijn natuurlijk.. Op dit soort slofjes mogen ze ook wel leren lopen volgens mij. Zolang de zool maar heel dun is..
Poeh, dat weet ik eigenlijk niet eens meer.. De eerste maanden heeft ze gewoon sokjes aangehad maar al vrij vlot (als we bijvoorbeeld naar buiten gingen) had ik haar roosjes aangetrokken voor wat extra warmte. Nu het zomer is hoeven ze niet aan maar je kan ze jouw dochter prima van het najaar/winter aantrekken lijkt me.
Roosjes heeft wel een erg lange levertijd. Duurde ruim 5 weken voordat ik ze had en nog moest ik smeken om ze op tijd binnen te hebben voor een bruiloft. Ze zijn wel erg leuk, maar mijn meisje heeft smalle voetjes en ze zaten voor geen meter. Nu wel iets beter gelukkig.