Jup. Ik dacht dat ik een hartaanval had maar bleek een paniekaanval te zijn. (Ik wist toen niet wat dat was).
Ja, twee maanden geleden nog omdat mijn 5-jarige een koortsstuip kreeg. Dat was eng. Hij moest ook meteen naar de SEH met de ambulance. Een keer omdat ik dacht dat ik een hartaanval kreeg, maar het was een galsteenaanval (oeps). En een keer omdat ik een spookrijder tegenkwam op de snelweg. Arme vrouw was helemaal in paniek, maar kreeg het kennelijk niet bedacht om gewoon op de vluchtstrook te gaan staan.
Ja, er werd ingebroken bij de buren. Hoorde glas rinkelen, keek naar buiten en zag een paar jongens bij de buren verderop in de tuin. Heb toen 112 gebeld. Toen de politie er eenmaal was waren ze al gevlucht helaas.
Jup! Een paar jaar geleden toen wij in een bocht op de snelweg opeens een boomstam zagen liggen op de linker rijbaan (na wen storm). Baan is toen gelijk afgesloten en alles opgeruimd natuurlijk.
1. Was als eerste ter plekke bij een super heftig ongeluk snachts. Was een auto tegen een boom aangereden met hoge snelheid. 2. Tijdens mijn werk in de kroeg toen er een gigantisch gevecht uitbrak. 3. Ook tijdens mijn werk in de kroeg toen een collega ineens onderuit ging achter de bar en niet snel weer bijkwam.
`Ja... Ik kwam na het stappen in de stad een gewonde jongen tegen. Het was een toerist die flink was geslagen. Verderop in de straat was de vechtpartij tussen toeristen en mensen uit mijn stad nog vol aan de gang. Ik heb toen zowel een ambulance als politie gebeld.
1 keer omdat er brand boven bij ons in de flat was. 1 keer omdat er een oud vrouwtje met dr scootmobiel tegen de stoeprand knalde en op de weg lag en er was veel bloed. 1 keer tijdens een braderie in het dorp, viel een jongetje bewusteloos voor mijn voeten. Vader kon niet meer nadenken van paniek, dus ik snel bellen.
Dat is echt mijn ergste nachtmerrie.. Er is gelukkig nog nooit ingebroken bij ons, maar lijkt mij zo naar! Hebben ze hem opgepakt?
Als puber, toen ik onderweg was naar school. Een vrouw was hard gevallen met haar fiets, reageerde niet meer en man had geen mobieltje bij zich (15 jaar terug, he ).
een jaar geleden toen we dachten dat mijn man een hartaanval had, gelukkig bleek het hele erge spierpijn te zijn
Ja een keer omdat onze schuur in brand gestoken was Een keer omdat ik een bewusteloze man vond En volgens mij nog wel eens omdat iemand onwel geworden was
1 maand geleden is er gebeld voor mijn zoontje in overleg. Ik wist niet meer wat te doen. Hij viel in de speeltuin ruim 2.5 meter naar beneden en stond niet op. Waarop de ambulance is gekomen en we mee gegaan zijn. Ik vond het heel lastig van wanneer bel je maar de ambulance broeder zei gelijk dat het de juiste keuze was
Meerdere keren.. in de afgelopen weken zelfs 2 keer. Eerste omdat er 2 kindjes en een hond in een auto in de volle zon waren achtergelaten. Tweede keer troffen we de buurman in de bosjes in de voortuin aan, gorgelend en wel. Bleek ook nog op een paar houten palen te liggen. De man is ergens eind 70 en bekend met hartproblemen en suikerziekte. Oja en vorig jaar gebeurde er een ongeluk voor ons en de ‘dader’ reed snel weg.
Ooit per ongeluk 999 in Engeland. Iets te enthousiast een buitenlijn willen krijgen op mijn werk wat niet snel genoeg naar mijn zin ging (ik heb geen geduld), en na ophangen werd ik teruggebeld ter verificatie waarom ik 999 had gebeld ...