Waar o waar laten jullie het liefst jullie foto's afdrukken of bestellen jullie fotoboeken? Ik heb mega veek digitale foto's en zou toch graag een paar albums maken. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik zelf wil gaan inplakken of dat ik van die fotoboeken wil. Dus alle tips zijn meer dan welkom!
Qua albums ben ik fan van albelli. Als ik alleen de losse foto's wil laat ik die bij de Hema afdrukken
Ik plak alles in. Elke drie maand zet ik mn fotos van telefoon op de pc. Sorteer de te bestellen fotos en bestel ze. Zodra ze binnen zijn plak ik ze gelijk in de albums. Morgen is het weer de dag Ik bestel bij pixum
Ik vind het programma om albums mee te maken van albelli het best, relatief gezien dan, want ik heb er wel afentoe problemen mee maar de helpdesk reageert altijd heel snel.
Ik maak digitale albums via CEWE die ik eens per jaar laat afdrukken Tot nu toe altijd erg tevreden geweest. Ook over de klantenservice.
Nooit een fotoalbum besteld. Ik bestel losse afdrukken bij de HEMA. Mijn zusje besteld fotoalbums bij albelli. Daar heeft zij ook losse foto’s besteld. Dit is 2x fout gegaan bij dezelfde bestelling. De fotoselectie deed het niet en kreeg zij tot 2x foto’s verkeerd afgedrukt.
Ik heb de laatste keer, eigenlijk moet het weer, de site foto fabriek gebruikt. Goede kwaliteit, makkelijk te maken en niet geheel onbelangrijk goedkoper dan albelli.
Fotoboeken van pixum (in hoogglans op fotopapier) worden erg mooi. Losse foto's daar afdrukken heb ik mindere ervaring mee.
Bedankt voor de tips! Ik ga ze allemaal eens even onder de loep nemen. Mocht er iemand zijn die nog een andere goede tip heeft hoor ik het graag!