Ik ben, na een kuur Provera, afgelopen donderdag begonnen met een vijfdaagse kuur clomid 50 mg. De eerste keer is dit, a.s. donderdag eerste echo. (Ik heb PCOS) Nou werd ik van de Provera wat dizzy maar dat ging verder wel, maar nu op dag 3 van de Clomid wordt ik een beetje gek van mezelf... Niks is goed, kan om alles wel boos worden of huilen en heb nergens zin in... pfff. Zijn dat nou echt bijwerkingen van die pillen of is het de onzekerheid en spanning rondom de hele situatie? Herkent iemand dit?
Hoi Blabla, Ook ik ben toevallig afgelopen donderdag voor het eerst begonnen met Clomid. Dus nu ook vandaag de derde ingenomen. De eerste dag was ik wat dizzy en zag ik wat wazig. Nu merk ik inderdaad ook dat ik wat futloos ben en een heel kort lontje heb. Zal dus echt wel aan de clomid liggen denk ik... Hopelijk hebben we snel succes met deze behandeling!! Mama7
Dat is idd toevallig zo tegelijk. Het zal idd wel echt de clomid zijn dan... irritant hè? Wanneer heb jij de eerste echo?
Yup, heel herkenbaar! De eerste 2 dagen heb ik er nooit last van, maar op dag 3 tot en met 5.. Ramp! Iedereen doet alles fout, ik ben de hele dag woedend op alles en iedereen, om dan uiteindelijk weer een enorme huilbui te krijgen.. Sterkte!
@ Blabla, ook ik heb de eerste echo as donderdag. We lopen dus helemaal gelijk.... @DNJ: Gaan de bijwerkingen ook weer over als je stopt met innemen of duren ze gewoon lekker de hele maand???
hier 2de ronde Clomid 50 & pregnyl 5000 1ste ronde ook ongelovelijk veel last' Kreeg echt warmte aanvallen kkon niet slapen ervan' en nu ronde 2 geen last meer!
Haha nee, hier duurt het niet de hele maand.. Ik heb meestal een week lang last van opvliegers enzo, en de stemmingswisselingen.. Geen idee hoe lang het exact duurt bij mij, maar niet de hele maand hoor! Gelukkig maar!
@Mama7, Hopelijk allebei raak dan ook deze ronde Morgen de laatste pil en dan afwachten. Vannacht werd ik gek van de warmte-kou-warmte-kou... leek wel in de overgang Hopen dat de bijwerkingen snel afnemen na de laatste pil morgen en dat de hormonen dan gaan doen wat ze moeten doen... eitjes laten rijpen en springen!
Daar gaan we natuurlijk voor Blabla! Zou wat zijn zeg als het in de eerste ronde raak zou zijn. Durf daar niet op te hopen, al lees ik wel erg veel positieve verhalen over (snel) zwanger worden met clomid. Ga je voor een eerste kind of tweede of derde??
Ik heb 2 rondes Clomid gehad. Ik had wel opvliegers maar dat was niet het ergstr. Ik kreeg paniekaanvallen, erg angstig en werd ook over boos om zo erg dat ik met dingen ging gooien.. Was totaal niet mezelf dus moest ik er (gelukkig) mee stoppen.
Paniekaanvallen zijn wel heel heftig! Ik ben wel sneller in de stress merk ik en loop veel te piekeren en te malen... heel vermoeiend! Vanmorgen de laatste pil gehad, op naar donderdag! Vind t wel spannend!
Hier ook net de 1ste ronde clomid eropzitten. Na een positieve echo op cd10, 2 eitjes, vanochtend bloedwaarde laten prikken om te kijken of deze daadwerkelijk gesprongen zijn. (Zit nu op cd 20) Van de Clomid had ik overigens niet overdreven veel last van. S'nachts opvliegers, zweette zo mijn bed uit en wat emotioneler. Maar met minder dan een week was dit allemaal weg!
Hoi Fritsie, Misschien heel stom hoor, maar wat betekent dat CD 10 en CD 20??? Heb er nog weinig kaas van gegeten. Gr Mama7
Absoluut herkenbaar!!! de bijwerkingen helaas...ik moet er vanavond voor de 4e ronde ook weer aan geloven :x na 3 maanden pauze te hebben gehad...zucht...
Dat heb ik dus ook heel erg gehad! Ik heb hier normaal al last van zonder clomid maar clomid versterkte die gevoelens nog eens 2x zo erg maar ik moet er ondanks dat toch mee doorgaan van de arts Wat moest jij na de clomid proberen?
Heel herkenbaar! Eerst linkte ik het er niet meteen aan, maar later wel. Ook erg opvliegend, snel huilen, snel koud, en erg wispelturig. Pfff gelukkig is mijn vriend een en al begrip!
Hoi Blabla, spannend he? Morgen hebben we de echo. Hoop zo dat er mooie eitjes te zien zijn voor ons beiden! GR mama7
Mama7, heel spannend!! Hoe laat moet jij? Ik 's ochtends al vroeg gelukkig! De bijwerkingen lijken af te nemen gelukkig.
Mama7, hoe was je echo vandaag? Bij mij was baarmoederslijmvlies goed aan het opbouwen. Helaas nog eitjes aan het groeien. Maandag moet ik weer heen.